سرویس: استان ایلام
کد خبر: 17971
|
07:30 - 1394/10/02
نسخه چاپی

در مراسمی/

یادواره شهدای اصناف و بازاریان ایلام برگزار شد

یادواره شهدای اصناف و بازاریان ایلام برگزار شد
پنجمین یادواره شهدای اصناف و بازاریان شهرستان ایلام برگزار شد.

به گزارشايلام بيدار به نقل ازایلام پویا، پنجمین یادواره شهدای اصناف و بازاریان شهرستان ایلام برگزار شد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام در پنجمین یادواره شهدای اصناف و بازاریان شهرستان ایلام گفت: امشب شب عزیزی است و شب آغاز امامت ولی عصر روحی فدا است که درحقیقت نوید امن و امان در بهشت امت و امان برای بشریت در طول تا یخ است که خدای تعالی آخرین ذخیره اش در بین امامان و معصومین را برای برقراری عدالت و فضیلت در سراسر جهان در چنین روزی به بشریت معرفی کرد.

لطفی اظهار کرد: یکی از مهمترین مسائلی که بشریت به آن نیاز دارد و مورد حاجت و نیاز بشریت در روی زمین است عدالت و امنیت است.

وی افزود: انقلاب اسلامی 36 سال است که در برابر تمام قدرت های دنیا ایستاده است و این به برکت فلسفه انتظار است.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه ایلام تصریح کرد: امروز به برکت مهدی فاطمه (ع) و عنایات حضرت در حق این ملت اسلامی و رهبری که خود را نوکر و فدایی حضرت ولیعصر (ارواحنافداه) می داند، ایران اسلامی در برابر تمام کشورهای مستکبر و زورگو قد علم کرده است.

لطفی عنوان کرد: بدون هیچ تردیدی حافظ ایران اسلامی امام زمان (عج) است و تاثیر گذاری این کشور در منطقه به برکت عنایات ولی نعمتان حضرت صاحب الامر است.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه استان افزود: به برکت امام و فداکاری شهدا و ایثارگران امروز هیچ ابر قدرتی حتی فکر حمله به ایران را هم نمی تواند بکند.

وی تاکید کرد: به برکت خون شهدا درخت انقلاب آبیاری شد و شاخ و برگ های تنومند این شجره طیبه به اقصی نقاط عالم سر کشیده است و بسیاری از کشورهای دنیا به کشور ما چشم دوخته اند.

لطفی خاطر نشان کرد: امروز قدرت حزب الله باعث ایجاد ترس و وحشت در ژنرال های رژیم صهیونیستی شده و این هم به برکت نظام مقدس اسلامی است.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه ایلام گفت: آمریکا اگر احساس کند در داخل کشور ضعفی وجود دارد قطعا لحظه ای درنگ نمی کرد و به ما حمله می کرد ولی با اقتدار رهبر فرزانه و نیروهای مسلح توانمند این آرزو را به گور خواهند برد.

لطفی در ادامه به نقش ارزشمند بازار و بازاریان در پیروزی و تثبیت انقلاب اسلامی اشاره و افزود: امروز بازار به عنوان رکن رکین انقلاب در کنار مردم پشتیبان نظام اسلامی است.

امام جمعه ایلام ابراز کرد: بازار از سال 42 در کنار انقلاب اسلامی و امام بودند و شهدای اصناف و بازاری مصداق واقعی جهاد با مال و جان شدند.

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد