سرویس: حسینیه ایلام بیدار
کد خبر: 17680
|
07:37 - 1394/09/14
نسخه چاپی

به منظور پذیرایی از زوار برقرار شد/

اردوگاه راهیان نور دهلران میزبان زائران اربعین

اردوگاه راهیان نور دهلران میزبان زائران اربعین
اردوگاه راهیان نور دهلران با ظرفیت بیش از 600 نفر، روزانه پذیرای حدود 500 نفر از زائرین می باشد.

به گزارشايلام بيدار به نقل ازنسیم دهلران، سرهنگ "علی آبدونی"، فرمانده سپاه ناحیه دهلران در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ما اظهار کرد: سپاه یکی از ارگان های کشور است که از وجود نیرو هایی ولایت مدار و مطیع رهبری به نام بسیج بهره می برد.

وی افزود: شهرستان دهلران به دلیل در مسیر قرار گرفتن زائران اربعین حسینی، هرساله میزبان سیل عظیمی از مشتاقان اباعبدالله الحسین(ع) است.
فرمانده سپاه ناحیه دهلران بیان نمود: در ایام اربعین حسینی مردم دهلران سنگ تمام می گذارند و سپاه و بسیج شهرستان نیز به قدر بضاعت خودشان در این شور حسینی شرکت می کنند.
وی با اشاره به کارهای صورت گرفته سپاه ناحیه این شهرستان در ایام اربعین حسینی، گفت: در ایام اربعین امسال 14 چادر گروهی بزرگ در ایستگاه های صلواتی برای استراحت زائران اربعین حسینی که در حال برگشت به خانه های خود هستند ایجاد نموده ایم.
سرهنگ پاسدار آبدونی ادامه داد: 8 پایگاه مقاومت بسیج در شهرستان دهلران در حال پخت غذا برای ایستگاه های صلواتی مستقر در شهرستان می باشند.
وی اظهار کرد: اردوگاه راهیان نور دهلران با ظرفیت بیش از 600 نفر، روزانه پذیرای حدود 500 نفر از زائرین می باشد.
فرمانده سپاه ناحیه دهلران با اشاره به وضعیت بهداشتی در ایستگاه های صلواتی، عنوان کرد: بیش ز 20 چشمه سرویس بهداشتی در ورودی شهر دهلران کنار ایستگاه صلواتی احداث شده است.
وی بیان نمود: برای ایجاد نظم و امنیت شهر، در چند نقطه از سطح شهر دهلران پست های ایست و بازرسی ایجاد نموده ایم.
سرهنگ پاسدار آبدونی با اشاره به فضاسازی فرهنگی در دهلران، افزود: با نصب بنر با موضوعات اربعین و بیانات رهبری فضای معنوی در سطح شهر ایجاد نموده ایم.
 
 
انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد