سرویس: استان ایلام
کد خبر: 17674
|
10:49 - 1394/09/13
نسخه چاپی

امام جمعه دهلران خبر داد

خدمت رسانی به بیش از150هزار زائرحسینی در دهلران

خدمت رسانی به بیش از150هزار زائرحسینی در دهلران
امام جمعه دهلران گفت: با کمک های مردمی، شهرستان دهلران تا کنون به بیش از 150 هزار زائر اباعبدالله الحسین(ع) حدمت رسانی کرده اند.

به گزارشايلام بيدار به نقل از نسیم دهلران، حجت الاسلام سید محسن موسوی امام جمعه دهلران با اشاره به اینکه شهرستان دهلران میزبان زائران اباعبدالله الحسین(ع) هستند که از کربلای معلا برگشته اند اظهار کرد: شهرستان دهلران در مرز عتبات عالیلت قرار دارد و مردم این شهرستان هر ساله برای زائران حسینی هم در رفت و هم در برگشت سنگ تمام می گذارند.

وی افزود: در ایام اربعین حسینی که به قول مقام معظم رهبری یکی از شعائر الهی می باشد. مردم دهلران سنگ تمام گذاشته اند و در چندین نقطه از شهرستان ایستگاه صلواتی از جمله ایستگاه بیرون از شهرستان که توسط خود مردم اداره می شود و توسط مردم نیز اقلام توزیع می شود.
 
امام جمعه دهلران ادامه داد: مردم دهلران در 3روز گذشته به صورت 24 ساعته در حال خدمت رسانی به زائران بازگشته از کربلا هستند.
 
وی با بیان اینکه مردم فوج فوج کمک های نقدی و غذای گرم خود را تحویل ایستگاه های صلواتی می دهند. بیان نمود: تا کنون به بیش از 150 هزار نفر از زائرین خدمات رسانی شده است.
 
حجت الاسلام موسوی با تشکر ویژه از مردم ولایت مدار شهرستان دهلران در امر خدمات رسانی به زائران حسینی، گفت: از برخی ادارات که مارا در کمک رسانی به میهمانان حسین(ع) یاری نمودند تشکر می کنیم.
 
وی در پیان عنوان کرد: دوربین ها و گزارش گران تا کنون قادر به نمایش این همه شور حسینی در دهلران نشده اند.
 
انتهای پیام/ی
 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد