سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 13794
|
20:06 - 1394/02/04
نسخه چاپی

امام جمعه مهران:

منطقه آزاد تجاری مهران زمینه رشد و بالندگی استان را فراهم می کند

منطقه آزاد تجاری مهران زمینه رشد و بالندگی استان را فراهم می کند
امام جمعه مهران گفت:منطقه آزاد تجاری مهران زمینه رشد و بالندگی استان را فراهم می کند.

به گزارشایلام بیداربه نقل ازآوای مهران،حجت الاسلام روح الله ولدبیگی امام جمعه مهران در خطبه های نماز جمعه این هفته مهران با اشاره به پنجم اردیبهشت سالروز واقعه طبس اظهار کرد: بروز طوفان شن در واقعه طبس در واقع روز غلبه حق بر  شیطان بود اما آمریکایی ها با عبرت و درس آموزی از این واقعه باز هم دست از توطئه علیه ایران اسلامی برنمی دارند.

خطیب جمعه مهران در بخش دیگری ازسخنانش با اشاره به اینکه شرط بهره مندی از امداد الهی خدمت صادقانه به مردم است بر ضرورت پافشاری تیم مذاکره کننده ایرانی  مطابق ارزش های انقلاب اسلامی و توجه به منویات رهبری توسط دولتمردان تاکید کرد.
حجت الاسلام در ادامه به سفر هفته گذشته معاون اول رییس جمهور به مهران اشاره کرد و گفت:گرمسیری کردن تعرفه برق مصرفی مردم، تصویب منطقه  آزاد تجاری در مجلس شورای اسلامی و بحث تعرفه گاز مصرفی شهروندان مهرانی و چهار بانده کردن جاده ارتباطی مهران به ایلام از مهمترین موضوعات مورد توجه در این سفر بود.
امام جمعه مهران در پایان تاکید کرد: مصوب کردن منطقه آزاد تجاری مهران در مجلس اقدامی بزرگ برای کل استان ایلام است و زمینه رشد و بالندگی این استان را فراهم می کند.
انتهای پیام/ب

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب