سرویس: استان ایلام
کد خبر: 13254
|
17:19 - 1393/12/25
نسخه چاپی

انتخاب افشین کریمی صدای اصلاح طلبان اسلام آباد را در آورد/

گزینه غیر بومی نمی خواهیم؛کریمی بدون هماهنگی اصلاح طلبان شهرستان منصوب شده است

گزینه غیر بومی نمی خواهیم؛کریمی بدون هماهنگی اصلاح طلبان شهرستان منصوب شده است
انتخاب افشین کریمی به عنوان فرماندار اسلام آباد غرب ناراحتی اصلاح طلبان این شهرستان را فراهم کرد.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلام بیدار،انتخاب افشین کریمی رئیس حزب منحله مشارکت استان ایلام به عنوان فرماندار شهرستان اسلام آباد غرب موجب ناراحتی بسیاری از مردم و همچنین اصلاح طلبان این شهرستان را فراهم کرده است.

با قطعی شدن انتخاب کریمی به عنوان فرماندار این شهرستان،طرفداران اصلاحات در سایت های محلی ناراحتی خود را از این انتصاب در قالب کامنت ابراز کردند.

اصلی ترین علت مخالفت این افراد با افشین کریمی،غیر بومی بودن وی می باشد.

در همین حال پایگاه خبریمرصاد نیوزدر خبری با عنوان"امضا کننده ایلامی نامه "خروج از حاکمیت" فرماندار اسلام آباد غرب شد/ قشون کشی تندروهای غیر بومی برای سربریدن وعده های اعتدال"ضمن انتقاد از این انتصاب نوشت:

تلاش برای جذب نیروهای افراطی و تندرو در مصادر مدیریتی در حالی است که بسیاری از آنها نیز غیر بومی هستند.

افشین کریمی که از صدور حکم وی برای فرمانداری اسلام آباد غرب خبر می رسد. مسئول حزب منحله مشارکت استان ایلام بوده است. وی نامه معروف 67 نفره در حمایت از متحصنین مجلس ششم یا همان نامه به اصطلاح خروج از حاکمیت را امضا کرده است.

وی از عناصر تندرو و افراطی جریان مشارکت است که در شهرستان اسلام آباد غرب با وجود بافت سیاسی و اجتماعی معروف آن بعید است بیشتر از فرماندار قبلی ماندگار باشد.

از سوی دیگر او اهل استان ایلام است و به سیل نیروهای غیر بومی که به گونه ای تحقیر مدیریت بومی کرمانشاه است خواهد پیوست.

علاوه بر رئیس حزب منحله مشارکت ایلام، مهره های غیر بومی از استانهای کردستان، ایلام و چهارمحال و بختیاری برای در اختیار گرفتن نبض برنامه ریزی و بودجه کرمانشاه شال و کلاه کرده اند.

بدون تردید جریان انحرافی مشارکتی رخنه کرده در استانداری کرمانشاه با چنین تدابیری برای انتصابات کمر به سربریدن وعده های دولت اعتدال در کرمانشاه بسته اند و در راستای سناریوی عبور از روحانی حرکت می کنند.

افشین کریمی رئیس حزب منحله مشارکت در استان ایلام می باشد که در دولت تدبیر و امید عهده دار مدیرکل دفتر امور روستایی استانداری ایلام شد.

وی از جمله کسانی است که تیر ماه 82 بیانیه ای را در حمایت از نمایندگان مجلس ششم که تحصن کرده بودند امضا کرده است.

این نمایندگان تحصن کننده در نامه اي به مقام معظم رهبری با ارائه تصويری غير واقعی و نااميد كننده از وضعيت داخلی کشور، و همچنين تجسم علامات فروپاشی نظام از داخل! از سويی و نمايش آرايش مقتدرانه دشمنان در مرزهای خارجی از سوی ديگر، راهکار تسليم و مذاكره با امريكا براي جلوگيری از حمله به ايران را توصيه می نمايند، در اين نامه تأكيد شده بود: اگر جام زهری بايد نوشيد قبل از آنكه كيان نظام و مهمتر از آن، استقلال و تماميت ارضی كشور در مخاطره قرار گيرد بايد نوشيده شود.!

 

انتهای پیام/ب

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب