سرویس: استان ایلام
کد خبر: 11651
|
07:50 - 1393/10/01
نسخه چاپی

شهردار مهران خبر داد/

جمع آوری بیش از 500 تن زباله از شهر مهران

جمع آوری بیش از 500 تن زباله از شهر مهران
شهردار مهران گفت: در طي پنج روز 500 تن زباله از اين شهر جمع آوري و به محل دفن زباله انتقال داده شد.

به گزارشایلام بیداربه نقل ازآوای مهران،مصدق طاهري شهردارمهران اظهار کرد:شهرداري مهران با وجود امكانات كمي كه در اختيار داشت و تنها براي جمعيت بين 15 هزار تا 20 هزار نفري تدارك ديده شده اما در زمان شلوغي شهر كه روزانه 100 هزار نفر جمعيت داشت تمام توان خود را براي پاكيزگي اين شهر به كار بست.
وي اظهار داشت: در اين مدت تعداد نيروهاي خدماتي از 50 نفر به 100 نفر افزايش يافت.
شهردار مهران با بيان اينكه شهر مهران به پارگينگ بزرگ خودروها مبدل شده بود گفت: در ايام منتهي به اربعين 60 هزار خودرو در معابر ، خيابانها و حتي داخل پاركها توقف كرده بودند كه خسارت زيادي را به فضاي سبز اين شهر وارد كرد.
طاهري افزود: با همكاري مردم زميني به وسعت 30 هكتار در اختيار شهرداري قرار گرفت كه با ايجاد پاركينگ بزرگ صلواتي حدود 20 هزار خودرو در آن پارك شد.
وي اضافه كرد: با بررسي صورت گرفته حدود نيمي از وسعت مهران را خودرو تشكيل داده بود بر اين اساس از 450 هكتار شهر مهران 200 هكتار آن خودرو تشكيل مي داد.
شهردار مهران به تسهيلات اين شهرداري براي زائران اشاره كرد و گفت:در ايام اربعين سه ايستگاه صلواتي، چهار پاركينگ صلواتي و در اختيار گذاشتن 30 هكتار زمين به هلال احمر و حج و زيارت براي اسكان از خدماتي بود كه اين نهاد در اختيار زائران قرار داد.
 وي بابيان اينكه شهر مهران در سالهاي آينده شاهد حجم بيشتري از زائران خواهد بود افزود:اين شهر به پاركينگ هاي بزرگ در خارج از شهر، ايجاد كمربندي در غرب شهر به پايانه ، يك هزار سرويس بهداشتي و ايستگاه هاي اقامتي و خدماتي در مسير 11كيلومتري پل زائر تا پايانه نياز دارد.
وي در پايان از همكاري نيروهاي خدماتي شهرداري تهران كه در مدت دو روز با پرسنل شهرداري براي نظافت شهر همكاري داشتند تقدير و تشكر كرد.

انتهای پیام/ب

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد