سرویس: استان ایلام
کد خبر: 11569
|
15:31 - 1393/09/26
نسخه چاپی

مسلم رحیمی دبیر جدید منطقه چهار مراکز صدا و سیما شد

مسلم رحیمی دبیر جدید منطقه چهار مراکز صدا و سیما شد
مسلم رحیمی به عنوان دبیر جدید منطقه چهار مراکز صدا و سیما منصوب شد.

به گزارش خبرنگار سیاسیایلام بیدار،در نشست مشترک معاون امور مجلس و استان ها با مدیران کل مراکز، دبیران مناطق پنجگانه مراکز صدا و سیما معرفی شدند.

در این نشست مسلم رحیمی به عنوان دبیر جدید منطقه چهار مراکز صدا و سیما منصوب شد.

شایان ذکر است، مراکز صدا و سیمای استانی به پنج منطقه تقسیم شده اند که مراکز مازندران، خراسان رضوی، خراسان شمالی، خراسان جنوبی، گلستان و گیلان جزو منطقه یک، مراکز آذربایجان شرقی و غربی، اردبیل، کردستان، کرمانشاه، مهاباد، همدان و زنجان در منطقه دو، مراکز کرمان، سیستان و بلوچستان، هرمزگان و کیش زیر مجموعه منطقه 3، مراکز خوزستان، آبادان، بوشهر، لرستان، ایلام، کهگیلویه و بویراحمد و چهارمحال و بختیاری در منطقه چهار و مراکز قم، اصفهان، مرکزی، یزد، سمنان، قزوین و البرز در زیر مجموعه منطقه 5 قرار دارند.

مسلم رحیمی متولد 1347 در ایلام و دارای مدرک کارشناسی مدیریت آموزشی است. وی در دوران دفاع مقدس در طی سالیان اخیر مسوولیت‌های اجرایی متعددی را در سپاه، آموزش و پرورش و صداوسیما برعهده داشته است؛ مدیر باشگاه خبرنگاران جوان، مشاور مدیران کل صداوسیمای استان‌های خوزستان و ایلام، قائم مقام صداوسیمای خوزستان، سرپرست صداوسیمای خوزستان، معاون فرهنگی ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر استان خوزستان از جمله مسوولیت‌های وی در حوزه فرهنگ و رسانه بوده است.

وی هم اکنون مدیر کلی صدا و سیمای استان خوزستان را بر عهده دارد.

انتهای پیام/ب

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد