سرویس: سیاسی
کد خبر: 65014
|
15:14 - 1403/02/03
نسخه چاپی

استاد دانشگاه امام‌حسین(ع):

نیروهای مسلح سپر مردم هستند

نیروهای مسلح سپر مردم هستند
استاد دانشگاه امام حسین (ع) گفت: نیروهای مسلح حصول الرعیه‌اند، یعنی سپر مردم هستند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی ایلام بیدار ، سردار « اله‌نور نورالهی» امروز دوم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳، در جمع کارکنان و مسئولان انتظامی استان اظهار کرد : الحمدالله امروز نیروهای مسلح برابر فرمایشات مقام معظم رهبری بصیر ، صبور و آگاه به موضع حق هستند.

فرمانده اسبق سپاه استان‌های کردستان و ایلام با بیان اینکه نیروهای مسلح باعث عزت و اقتدار نظام هستند عنوان کرد: نیروهای مسلح عامل برافراشته شدن پرچم اسلام در مقابل کفر و عامل عزت و اقتدار نظام هستند.

این مقام نظامی با بیان اینکه ایران یکی از قدرت‌های موشکی در جهان است، اظهار کرد: رزمندگان در اوایل جنگ با سلاح سازنده کشورهای غربی می‌جنگیدند ولی اکنون در عملیات روزهای گذشته به دنیا ثابت شد که ایران اسلامی یکی از ابرقدرت‌های جهان است.

یادگاران دفاع مقدس در ادامه گریزی به سخنان گهر بار حضرت علی (ع) در نهج البلاغه زد و گفت: نیروهای مسلح حصول الرعیه‌اند، یعنی سپر مردم هستند و الحمدالله نیروهای مسلح کشور با داشتن ایمان، صبر و بصیرت علاوه بر سپر دفاعی بودن برای مردم باعث عزت و اقتدار دولتمردان نیز شده‌اند.

سردار  نورالهی در بخش دیگری از سخنانش نیروی انتظامی را مایه اقتدار و امنیت داخلی دانست و گفت: سازمان پلیس با اقدام به موقع، به اندازه و آگاهانه در کل کشور حماسه آفریدند.

وی با اشاره به اینکه بهترین قاضی برای سنجش خدمات پلیس، مردم هستند، تصریح کرد: امروز نیروی انتظامی با کسانی که هنجارشکنی کنند با قاعده و قانون برخورد می‌کند.

انتهای پیام/ع

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب