سرویس: سیاسی
کد خبر: 64934
|
00:28 - 1403/01/29
نسخه چاپی

یادداشت:

وعدهٔ خدا حق است

وعدهٔ خدا حق است
وعده صادق مطابق با فرمایش مقام معظم رهبری به صحنه تنبیه رژیم خبیث و نامشروع صهیونیست تبدیل شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «ایلام بیدار»، عباس خزلیفعال رسانه‌ای در یادداشتی نوشت:عملیات وعده صادق مطابق با فرمایش مقام معظم رهبری به صحنه تنبیه رژیم خبیث و نامشروع صهیونیست تبدیل شد... بررسی اوضاع داخلی رژیم جعلی اسرائیل به‌خوبی گویای شکست مطلق آنها حتی پیش از آغاز حمله بود.

باتلاق غزه که روزبه‌روز در حال بیشتر بلعیدن نتانیاهو و کابینه جنایت‌کارش بود با تظاهرات مردم شهرک‌نشین به جنگ‌افروزی‌های این دولت جعلی به جعبه پاندورای نابودی رژیم تبدیل شده بود که صدای پای جمهوری اسلامی لرزه به اندام صهیونیست‌ها انداخت. 

مروری اجمالی بر فضای رسانه‌ای غرب و سرزمین‌های اشغالی به‌خوبی موید هراس آنها از انتقام سخت جمهوری اسلامی ایران بود، اما متأسفانه با وجود حمایت دلگرم‌کننده و یکپارچه ملت شریف و انقلابی و میهن‌دوست ایران از عملیات انتقام خون پاک شهدای میهن، برخی جریانات سرسپرده داخلی هم‌نوا با لشکر رسانه‌ای دشمن سعی در القای ناکارآمدی نیروهای مسلح، ضعف در ساختار دفاعی و تهاجمی کشور و ایجاد یأس و ناامیدی در قلوب مؤمنین به اراده ملی داشتند.

حین اجرای عملیات گسترده و ترکیبی رزمندگان دلاور سپاه پاسداران انقلاب اسلامی باز این جریان مسموم سعی در فعالیت رسانه‌ای و هدایت افکار عمومی داشت و با بازنشر شایعات جعلی وانمود به غیر موثق بودن حملات می‌کرد، این در حالی بود که برخی شبکه‌های داخلی اسرائیلی و آمریکایی و همین‌طور رسانه‌های بی‌طرف بین‌المللی به طور زنده تصاویر غرورآمیز حملات جمهوری اسلامی را پخش می‌کردند که حالتی آخرالزمانی به حیات ننگین رژیم صهیونیستی داده بود و ترس و فرار و انفجار به گزارهٔ ثابت آن ساعات در گزارشات این رسانه‌ها تبدیل شده بود.

اصابت موفق موشک‌های بالستیک سپاه پاسداران به پایگاه هوایی نواتیم در جنوب سرزمین‌های اشغالی که از مرزهای غربی کشور فاصله‌ای یک هزار ۱۰۰ کیلومتری دارد شاهد برآورده‌شدن اهداف ایران از این حمله بود.

پس از پایان عملیات و صدور بیانیه شماره دو سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پیرامون موفقیت غرورآفرین عملیات وعده صادق و انهدام کامل اهداف از پیش تعیین شده، مقامات ارشد اسرائیلی به شکست اذعان کردند و جهان به عینه دید که افسانه گنبد آهنین در برابر عزم الهی و اراده سربازان صادقش دروغی بیش نیست.

اما باز هم جریان مسموم داخلی دست از کینه‌توزی برنداشت و نتایج افتخارآمیز عملیات را زیر سؤال برد.

مطابق با صحبت‌های رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، جمهوری اسلامی نه مراکز جمعیتی و نه مراکز اقتصادی رژیم صهیونیستی را به‌عنوان هدف تعیین نکرده بود، هدف از این عملیات کور کردن مبدأ حمله به ساختمان کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق بود که با از مدار خارج‌شدن پایگاه نواتیم در صحرای نقب و تأسیسات مستقر در بلندی‌های اشغالی جولان به موفقیت کامل رسید.

بنابراین ضرورت شناسایی و کشف این جریان سرسپرده داخلی که به مهره قابل اتکای دشمنان میهن عزیزمان تبدیل شده‌اند کاملاً عیان است و انتظار مردم متعهد و متدین و شهیدپرور ما این است که دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی به‌طورجدی در انسداد این چشمهٔ مسموم کوشا باشند.

انتهای خبر/م

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب