سرویس: استان ایلام
کد خبر: 25937
|
06:14 - 1396/01/14
نسخه چاپی

یادداشت؛

ویرا، سایتی که دلش عجیب برای روحانیت سوخت!

ویرا، سایتی که دلش عجیب برای روحانیت سوخت!
سایت ویرا با زیرکی از نماینده محترم ولی فقیه دراستان دفاع کرده ولی در همان بیانیه گفته چند نفر از ائمه جمعه استان شان لباس روحانیت را رعایت نمیکند یعنی یک گل را پذیرفته و چند گل را زده است.

حجت الاسلام علی محمد لروند، امام جمعه ایوان:: باعرض سلام وارادت خدمت تمامی انقلاب یاوران ودلسوزان سید مظلوم ومقتدر نواده معزز امام حسین (ع) خامنه ای عزیز وقدرشناسان این نظام باعزت وباصلابت.

اینجانب نه به عنوان یک امام جمعه بلکه به عنوان یک طلبه و دانشجوی ساده که در سر سفره این نظام و با امکانات این نظام هنوز هم مشغول تحصیل هستم درابتدا از همه منتقدین دلسوز که با اخلاص و برای خدا حتی ما عمامه به سرها را نقد میکنند تشکر میکنم.

اما نقد باید هم دلسوزانه باشد وهم به موقع باشد وهم باچشم باز ومنصفانه باشد من سخنان این روحانی بزرگوار را تاجایی که نقد باشد واصول نقد را داشته باشد دلسوزانه میدانم اما در اینکه یک ماه قبل انتخابات دراستانهای خراسان جنوبی وایلام وخراسان رضوی والبرز به صورت هماهنگ به تریبونهای نماز جمعه حمله میشود را یک برنامه طراحی شده انتخاباتی میدانم که چندین بار هم هشدار داده ام که نیروهای انقلاب به هوش باشند ومواظب نفوذ دست های تفرقه افکن باشند وکمی بصیرت به خرج دهند تا خدای نخواسته در زمین دشمن بازی نکنند، دراین بازی مربی تیم باید خوب نفرات ومقاصد تیم حریف را بشناسد واگر درتیم ارزشی خودش فورواردهای قوی برای حمله تدارک ندیده است حداقل مدافعین و هافبک ها و دروازه بان تیم خودی را انقدر قوی کند که فورواردهای خودی به تیم خودی گل نزنند، اری اگر مارادوناها را مهار نکرد، حداقل مواظب غضنفرها باشد که به تیم خودی گل نزنند.

راستی راز این حملات یک ماه قبل انتخابات به تریبون های نماز جمعه چیست؟ راستی راز این همه تکرار کلمه نفوذ از طرف رهبر انقلاب درچیست؟ راستی راز این همه تاکید سکاندار کشتی پرتلاطم انقلاب به ترویج روحیه انقلابی گری چیست؟ ایا مهمترین نکته برای یک انقلابی زمان شناسی هست یا خیر؟ حمله به ائمه جمعه در این چند استان و استان های دیگر در آینده عللی دارد.

همگان از اقبال گسترده دلسوزان نظام به یکی از افراد مهم ومدیر و توانمند یعنی ایت الله رئیسی برای ریاست جمهوری اینده اگاه هستند ولابد نیک میدانید ایشان داماد شجاع ترین نماینده ولی فقیه وامام جمعه سخنور کشور ایت الله علم الهدی عمار باصلابت انقلاب هستند انها میدانند یکی از سنگرهایی که ممکن است باعث پیروزی این روحانی فرزند پیامبر (ص) گردد، انتصاب ایشان به این تریبون باعظمت است پس براساس نقشه طراحی شده هم روحانیت وهم ائمه جمعه وهم سپاه پاسداران وهم قوه قضائیه وهم مسئولان استان قدس رضوی وهم وحدت نیروهای انقلابی تحت عنوان "جمنا" باید مورد حمله قرار گیرد.

دوستان عزیز بیدار شوید و خطرات را بشناسید شما خیال می کنید سایت خبری ویرا دلش برای نماینده ولی فقیه سوخته و وکیل مدافع ایشان شده خوب مطالب این سایت را یکبار دیگر بخوانید ایشان با زیرکی از نماینده محترم ولی فقیه دراستان دفاع کرده ولی در همان بیانیه گفته چند نفر از ائمه جمعه استان شان لباس روحانیت را رعایت نمیکند یعنی یک گل را پذیرفته وچند گل را زده است تا هم علم تفرقه ایجاد کند وهم به ظاهر نیروهای منتقد را افراطی حساب کند وهم باشعار افراطی گری وضع استان را درانتخابات به نفع اصلاح طلبان تغییر دهد.

اگر شما از ایشان بپرسید که کدام امام جمعه شان لباس روحانیت را رعایت نکرده بدون شک اول موردش را امام جمعه ایوان معرفی میکند ایا این سایت همان نبود که با ساختن طنزهای سیاسی بارها به امامان جمعه ونیروهای انقلاب تاخته است ایا این همان سایت نیست که در ۹دی ومسائل شبیه ان تمام هم وغم خود را دفاع از اصلاح طلبی وجناح خاص سیاسی قرار میداد.

ایا این همان سایتی نیست که در جریان انتقال اب سیاهگل قصد داشت بین مردم شریف ایوان وچوار اختلاف ایجاد کند پس چه شده که اکنون مدافع ولایت گردیده و این درست همان نکته اساسی است که باید حزب الله استان بیدار باشد.

اگر این روحانی سخنران واقعا انتقاد دلسوزانه دارد باید میگذاشت یک هفته بعد انتخابات این انتقادات را مطرح میکرد و سپس انتقاد با اهانت فرق دارد ایشان ازتکبر واستکبار صحبت میکند که انتقاد محسوب نمیشود واهانت است.

سخنان ایشان باعث شده که درفضای مجازی برخی کاربران بگویند این اشرافی گری شامل همه ائمه جمعه استان است گرچه برخی دوستان دلسوز نسبت به اینجانب ابراز لطف نمودند اما وقتی جایگاه نماز جمعه تخریب شود در اصل اینجانب هم درهمان جایگاه هستم البته که ما این ناملایمات را به جان ودل میخریم اما حداقل منتقدین بزرگوار توصیه های رهبر عزیز را در نقد لحاظ کنند.

کاربری می نویسد این چه قانونی است که امام جمعه ها مادام العمر در یک شهر میماند وعده ای هم کامنت او را تایید میکنند ایا واقعا امام جمعه در یک شهر مادام العمر است یا حکم سه ساله دارد اگر چنین است چرا امام جمعه دو سال پیش ایوان حاج اقا سعادت فر بود و چرا چهار سال قبل امام جمعه ایوان، حاج اقا موحدی بود و چرا قبل ایشان حاج اقایان کرمی وحیدری واحمدی ویعقوبی بودند.

کسی می نویسد چرا امام جمعه دهلران دفتر انچنانی ساخته کدام انچنانی اولا ایا این امام جمعه دهلران همان امام جمعه نبود که قبل از دهلران امام جمعه ابدانان بود و در انجا هم دفتری برای ابدانان ساخت ایا این کار ایشان نیاز به تقدیر دارد یا تخریب؛ بنده خبر دارم که امام جمعه دهلران بعد ان همه زحمت در ساخت دفتر تقاضای انتقالی به استان دیگری دارند پس هر عاقل ومنصفی میداند که ساختمان دفتر امام جمعه ملک امام جمعه نیست و از انصاف به دور است با این حرفها به ائمه جمعه حمله شود، خصوصا اینکه امام جمعه مسئول شورای فرهنگ عمومی، مسئول ستاد احیای امربه معروف، مسئول شورای زکات و غیره می باشد، حال اگر این امام جمعه بخواهد در دفترش یک اتاق جلسات داشته باشد ویک اتاق ملاقات مردمی میشود تجمل گرا!

ما حاضرهستیم تمام منازل ائمه جمعه استان و دفاتر انها را دراستان های ایلام ولرستان قیمت گذاری کنیم تا ثابت شود ایا اندازه خانه میلیاردی رئیس جمهور ارزش ریالی دارد یاخیر؟ ای کاش شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور ارزش ریالی تمام منازل و دفاتر ائمه جمعه کشور را محاسبه کنند تا معلوم شود ایا ارزش ریالی انها به سرمایه وزیر بهداشت برابری میکند یاخیر؟ افسوس به حال حزب اللهی که خودش را به خواب زده واز نقشه بدخواهان نظام غافل است، وقتی وزیر میلیاردی بهداشت به فرماندار بدره بیشعور میگوید، اتحاد سیاسیون طرفدار دولت کاری میکند که وقتی وزیر به فرماندار برای عذرخواهی زنگ می زند فرماندار طوری عجله در عذرخواهی میکند که انسان خنده اش میگیرد، انگار فرماندار محترم میخواهد بگوید ببخشید که به من گفتی بیشعور .

اقای خزعلی به تعصب حمایت از هم باندجناحی خود میگوید فرماندار بدره باید یک دوره کتاب بیشعوری بخواند، فغان از این همه بی بصیرتی وکج فهمی سیاسی که نصیب بعضی دوستان شده شما را مشغول به خودتان کرده اند شما را وادار به گل زنی به خود کرده اند پس تا دیر نشده بیدار شوید.

پسر مداح انقلاب اقای اهنگران نامه به رهبر مینویسد تا در یک ماه قبل انتخابات باچند جمله از تفکر اصلاح طلبی خودش دفاع کند ان موقع بعضی ماها نمیدانم باچه هدفی به روحانیت شیعه حمله میکنیم؟ شورای زکات مربوط به کمیته امداد است وستاداحیای امربه معروف وصل به سپاه است وشورای فرهنگ‌عمومی مربوط به ارشاد است که مسئول هر سه شورا امام جمعه است حتما هرکس این پیام را میخواند از مدیران این سه نهاد بپرسد ایا حقوق یا حق جلسه به امام جمعه میدهید، از اقای یگانه رئیس دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان که همه میدانید بسیار فرد مخلصی است سئوال کنید ایا از۸۵۰هزارتومان حقوق بیشتر به ائمه جمعه میدهید ایا کار ما ائمه جمعه کمتر از فرمانداران است که حداقل ۶برابر ما حقوق میگیرند.

البته ما قانع هستیم اما حداقل ما را اشرافی معرفی نکنید نگویید همه مشکلات کشور حل شده فقط ما باید امام جمعه ها را اصلاح کنیم، بله بنده قبول دارم در هرجمعی افرادی هستند که وجودشان اسیب زا ومشکل افرین است که این مورد ممکن است در بین امام جمعه ها هم باشد که خدا هدایت شان کند اما دلیل نمیشود با این سخنان خستگی را برتن ائمه جمعه زحمت کش باقی بگذارید.

سیدی بزرگوار که در ملکشاهی است وباغیرت خودش مقابل میتینگ سیاسی چمر ایستاد ودریک خانه معمولی زندگی میکند مستحق این سخنان نیست، سید بزرگواری که در بدره دریک خانه سازمانی عهد قجر زندگی میکند وبا سختی زندگی اش اداره می شود مستحق این سخنان نیست، سید بزرگواری که درشهر کوچک لومار زحمت میکشد مستحق این سخنان نیست، امام جمعه ابدانان که از دیار سرسبز شمال وطن غربت را برای زندگی وسربازی ولایت انتخاب کرده مستحق این سخنان نیست، امام جمعه انقلابی دره شهر که ان همه کار قرانی وفرهنگی انجام داده وباشهامت از انقلاب دفاع میکند مستحق این سخنان نیست، پس اول این سخنان را حلاجی کنید و بعد اینگونه حمله کنید.

به خدا قسم فریب خوردید وادرس اشتباهی به شما داده اند، خدا را خوش نمی آیید ما با دست خالی و با یک حق الزحمه کم دور از دیار و وطن مقابل بدخواهان نظام و ولایت بایستیم واز دست دوست و دشمن مورد حمله قرار گیریم.

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب