سرویس: استان ایلام
کد خبر: 9441
|
19:31 - 1393/06/11
نسخه چاپی

فرمانده قرارگاه سازندگی کوثر سپاه:

12 هزار و 905 پروژه محرومیت زدایی توسط سپاه در کشور انجام می شود

12 هزار و 905 پروژه محرومیت زدایی توسط سپاه در کشور انجام می شود
فرمانده قرارگاه سازندگی کوثر سپاه گفت:12 هزار و 905 پروژه محرومیت زدایی توسط سپاه در کشور انجام می شود.

به گزارش خبرنگار اجتماعیایلام بیدار،سردار سید ضیاالدین حزنی صبح امروز در همایش محرومیت زدایی در استان ایلام اظهار کرد:در راستای محرومیت‌زدایی و خدمت‌رسانی در مناطق محروم کشور به جهت افزایش عمق‌بخشی داخلی، ایجاد امنیت پایدار و کمک به توسعه و کارآمدی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران قرارگاه سازندگی خاتم (ص) غرب کوثر در سراسر کشور و از جمله استان ایلام پروژه‌هایی را اجرایی می‌کند.

وی ادامه داد:ما این پروژه ها را  از سرریز اعتبارات سپاه  در مناطق محروم کشور انجام دهیم و وظیفه همه ما در جایگاه مسئولان زدودن فقر و محرومیت در گوشه گوشه استان های کشور است.

فرمانده قرارگاه کوثر سپاه تصریح کرد: 12 هزار و 905 پروژه در کشور در راستای رفع محرومیت از مناطق مختلف در دست اقدام و انجام است.

وی گفت: در همین راستا دو هزار کیلومتر راه جاده ای روستایی در مناطق محروم کشور ایجاد شده است.

سردار حزنی عنوان کرد: همچنین در استان های هرمزگان، بوشهر، خوزستان و سیستان و بلوچستان 60 فقره موج شکن احداث شده است و 33 هزار هکتار از اراضی استان سیستان و بلوچستان احیا و تسطیح شده است.

وی افزود: به صورت جمعی در استان ایلام با همکاری مردم 93  پروژه محرومیت زدایی در حال انجام است که 67 پروژه آن به اتمام رسیده است.

فرمانده قرارگاه کوثر سپاه تصریح کرد: در استان ایلام در سال های 93 و 94 ، 2840 پروژه در دست اقدام است که برای این پروژه‌ها 17 میلیارد و 974 میلیون تومان اعتبار در نظر گرفته شده است.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب