سرویس: استان ایلام
کد خبر: 9441
|
19:31 - 1393/06/11
نسخه چاپی

فرمانده قرارگاه سازندگی کوثر سپاه:

12 هزار و 905 پروژه محرومیت زدایی توسط سپاه در کشور انجام می شود

12 هزار و 905 پروژه محرومیت زدایی توسط سپاه در کشور انجام می شود
فرمانده قرارگاه سازندگی کوثر سپاه گفت:12 هزار و 905 پروژه محرومیت زدایی توسط سپاه در کشور انجام می شود.

به گزارش خبرنگار اجتماعیایلام بیدار،سردار سید ضیاالدین حزنی صبح امروز در همایش محرومیت زدایی در استان ایلام اظهار کرد:در راستای محرومیت‌زدایی و خدمت‌رسانی در مناطق محروم کشور به جهت افزایش عمق‌بخشی داخلی، ایجاد امنیت پایدار و کمک به توسعه و کارآمدی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران قرارگاه سازندگی خاتم (ص) غرب کوثر در سراسر کشور و از جمله استان ایلام پروژه‌هایی را اجرایی می‌کند.

وی ادامه داد:ما این پروژه ها را  از سرریز اعتبارات سپاه  در مناطق محروم کشور انجام دهیم و وظیفه همه ما در جایگاه مسئولان زدودن فقر و محرومیت در گوشه گوشه استان های کشور است.

فرمانده قرارگاه کوثر سپاه تصریح کرد: 12 هزار و 905 پروژه در کشور در راستای رفع محرومیت از مناطق مختلف در دست اقدام و انجام است.

وی گفت: در همین راستا دو هزار کیلومتر راه جاده ای روستایی در مناطق محروم کشور ایجاد شده است.

سردار حزنی عنوان کرد: همچنین در استان های هرمزگان، بوشهر، خوزستان و سیستان و بلوچستان 60 فقره موج شکن احداث شده است و 33 هزار هکتار از اراضی استان سیستان و بلوچستان احیا و تسطیح شده است.

وی افزود: به صورت جمعی در استان ایلام با همکاری مردم 93  پروژه محرومیت زدایی در حال انجام است که 67 پروژه آن به اتمام رسیده است.

فرمانده قرارگاه کوثر سپاه تصریح کرد: در استان ایلام در سال های 93 و 94 ، 2840 پروژه در دست اقدام است که برای این پروژه‌ها 17 میلیارد و 974 میلیون تومان اعتبار در نظر گرفته شده است.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد