سرویس: استان ایلام
کد خبر: 7528
|
20:29 - 1393/03/08
نسخه چاپی

مدیرکل بازرسی و پاسخگویی به شکایات استانداری ایلام :

مردم ایلام بیش از 87 هزار تماس با 111 داشته اند

مردم ایلام بیش از 87 هزار تماس با 111 داشته اند
مدیرکل بازرسی و پاسخگویی به شکایات استانداری ایلام گفت:مردم ایلام بیش از 87 هزار تماس با 111 داشته اند .

به گزارش ایلام بیدار به نقل از روابط عموی استانداری ایلام،فلاح الدین گچی اظهار کرد: این آمار به ویژه در سفر اخیر کاروان دولت تدبیر و امید به استان با افزایش چشمگیری مواجه بود. 
وی ادامه داد: همچنین در این مدت 25 هزار نفر طی نامه درخواست ها و مشکلات خود را اعلام کرده اند. 
مدیرکل بازرسی و پاسخگویی به شکایات استانداری ایلام افزود: بر اساس بررسی های به عمل آمده از تعداد نامه ها و درخواست های رسیده 12 هزار و 500 مورد در خصوص درخواست مساعدت مالی است. 
گچی اضافه کرد: همچنین حدود دو هزار و 566 مورد از نامه های رسیده فاقد کد ملی هستند که کارشناسان این دفتر با صاحبان آنها تماس حاصل کرده و در حال پیگیری آنها هستند. 
وی، از ثبت بیش از 9 هزار و 588 فقره نامه در سیستم سامد خبر داد و گفت: همچنین 9 هزار و 798 مورد تماس نیز در خصوص پیگیری نامه ها در سامانه سامد ثبت شده است. 
مدیرکل بازرسی و پاسخگویی به شکایات استانداری ایلام اظهار کرد: همه تماس ها و نامه های ثبت شده در سامانه سامد دارای کد رهگیری هستند و صاحبان آنها می توانند با کمک آن کد پیگیر نامه یا تماس خود شوند. 
گچی ابراز امیدواری کرد که با همکاری و تلاش شبانه روزی کارکنان این سامانه بتوان گرهی از مشکلات مردم استان گشود. 
سامد که مخفف سامانه ارتباط مردمی دولت است و بهترین و آسان ترین راه برای دسترسی مردم با ریاست جمهوری است که از طریق شماره 111 صورت می گیرد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد