به گزارش ایلام بیدار به نقل از روابط عموی استانداری ایلام،فلاح الدین گچی اظهار کرد: این آمار به ویژه در سفر اخیر کاروان دولت تدبیر و امید به استان با افزایش چشمگیری مواجه بود.
وی ادامه داد: همچنین در این مدت 25 هزار نفر طی نامه درخواست ها و مشکلات خود را اعلام کرده اند.
مدیرکل بازرسی و پاسخگویی به شکایات استانداری ایلام افزود: بر اساس بررسی های به عمل آمده از تعداد نامه ها و درخواست های رسیده 12 هزار و 500 مورد در خصوص درخواست مساعدت مالی است.
گچی اضافه کرد: همچنین حدود دو هزار و 566 مورد از نامه های رسیده فاقد کد ملی هستند که کارشناسان این دفتر با صاحبان آنها تماس حاصل کرده و در حال پیگیری آنها هستند.
وی، از ثبت بیش از 9 هزار و 588 فقره نامه در سیستم سامد خبر داد و گفت: همچنین 9 هزار و 798 مورد تماس نیز در خصوص پیگیری نامه ها در سامانه سامد ثبت شده است.
مدیرکل بازرسی و پاسخگویی به شکایات استانداری ایلام اظهار کرد: همه تماس ها و نامه های ثبت شده در سامانه سامد دارای کد رهگیری هستند و صاحبان آنها می توانند با کمک آن کد پیگیر نامه یا تماس خود شوند.
گچی ابراز امیدواری کرد که با همکاری و تلاش شبانه روزی کارکنان این سامانه بتوان گرهی از مشکلات مردم استان گشود.
سامد که مخفف سامانه ارتباط مردمی دولت است و بهترین و آسان ترین راه برای دسترسی مردم با ریاست جمهوری است که از طریق شماره 111 صورت می گیرد.
ایلام بیدار20:29 - 1393/03/08
مدیرکل بازرسی و پاسخگویی به شکایات استانداری ایلام :
مردم ایلام بیش از 87 هزار تماس با 111 داشته اند
مدیرکل بازرسی و پاسخگویی به شکایات استانداری ایلام گفت:مردم ایلام بیش از 87 هزار تماس با 111 داشته اند .