سرویس: فرهنگ و هنر
کد خبر: 66102
|
00:52 - 1403/04/18
نسخه چاپی

یادداشت؛

سلام بر حلول ماه خون

سلام بر حلول ماه خون
اکنون که حلول ماه عشق را به نظاره نشستیم، مددی ده تا از خوان پر برکت حسین (ع)، با بهای اشک، تحفهٔ سعادت بگیریم.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «ایلام بیدار»، یوسف کریمیان فعال رسانه‌ای در یادداشتی نوشت: سلام بر لاله‌های برگزیده که جان دادند و هر دو جهان را تسخیر کردند. سلام بر محرم و گل‌های پرپرش. بر قامت کشیده غرق در خون علی‌اکبر و گلوی خشک علی اصغرش.

سلام بر صبر رباب و امان از دل زینبش (س) سلام بر محرم و آب و سلطان ادب و وفا، سلام بر ابوالفضل علمدار و کاشف الکرب حسین. سلام بر دستهای بریده، چشمان زخمی و مشک پاره‌اش و سلام بر دستگیری که بی‌دست، غوغا می‌کند. 

سلام بر محرم و حال و هوای الی اَحسنَ الحالش که اهتزاز علم و بیرق عزایش قامت آسمان‌ها را به لرزه در می‌آورد و زمین با افتخار فرش قدم‌های عزادارانش می‌شود. 

سلام بر ماه خون که ضامن بقای دین گشت و در تاریخ جاری شد تا رنگ خدا همیشه با نمادی از جسم بی سر به رنگ سرخ عشق‌بازی کند با بندگان دلداده و عاشق. خداوندا! اکنون که حلول ماه عشق را به نظاره نشستیم، مددی ده تا از خوان پر برکت حسین (ع)، با بهای اشک، تحفهٔ سعادت بگیریم. 

یاری‌مان کن تا در راه سرور و سالار شهیدان، به‌پای دین خدا، ثابت‌قدم بمانیم و در نهایت، چشمان منتظرمان را با زیارت کربلایش به دیدن روی ماه منتقمش منور ساز که در این دنیای وانفسا، سخت محتاج ظهوریم. 

 

 

انتهای خبر/م

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد