سرویس: استان ایلام
کد خبر: 66084
|
00:30 - 1403/04/17
نسخه چاپی

یادداشت؛

سرانگشتان آبی، آینده‌ای سبز را بر دل تاریخ ایران ثبت کردند

سرانگشتان آبی، آینده‌ای سبز را بر دل تاریخ ایران ثبت کردند
قهرمانان روزهای سخت انقلاب به میدان آمدند تا با سرانگشتان آبی، آینده‌ای سبز را برای اهتزاز در فراز پرچم سه‌رنگ نظام مقدس جمهوری اسلامی بر دل تاریخ ثبت کنند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «ایلام بیدار»، یوسف کریمیان فعال رسانه‌ای در یادداشتی نوشت: قهرمانان روزهای سخت انقلاب به میدان آمدند تا با سرانگشتان آبی، آینده‌ای سبز را برای اهتزاز در فراز پرچم سه‌رنگ نظام مقدس جمهوری اسلامی بر دل تاریخ ثبت کنند.

درود بر ملتی بابصیرت که در بزنگاه‌های حساسِ تاریخِ میهن، چون ستاره‌های امید خوش می‌درخشد تا فریاد عزت و سربلندی ایران را در گوش جهانیان طنین‌انداز کند.

تبارک‌الله به کشور با تمدن ایران عزیز و مردمان نجیبش که بار دیگر با خلق حماسه‌ای ماندگار، تداعی‌گر روزهای سخت انقلاب و دفاع مقدس بودند، تداعی‌گر والفجرها و بیت‌المقدس با رمزهای زیبایشان.

این بار هم به یاد ابراهیم شهید و سردار دل‌های عزیز و در آستانه ماه محرم، با خاطری آسوده، کشور را به دست منتخب جدید می‌سپاریم و با هر نگرش و گرایشی، یکدل و متحد برای آبادی کشور عزیزمان دست در دست هم خواهیم داد که تقویم تاریخ از این پایداری‌های ما خاطره‌ها در دل خود دارد.

میدان رقابت تمام شد و مردم فرهیخته و هوشیار، نام زیبای نظام مقدس جمهوری اسلامی را با افتخار هرچه‌تمام‌تر پیروز و منتخب این عرصه کردند، چرا که دو نامزد محترم هر دو از فرزندان و خدمتگزاران این آب و خاک‌اند.

جدا از رقابت‌های پایان‌یافته، اکنون زمان وفاق ملی و سرآغاز آوردگاه رفاقت‌هاست. آنچه که دیروز از کتاب میهن خوانده شد، درس معرفت و اخلاق بود.

مردم مثل همیشه ثابت کردند که تبیین‌گر و تمام‌کننده هستند، هر چند اختلاف دیدگاه‌ها و عقیده‌های سیاسی امری بدیهی و مرسوم در همه کشورهای دنیاست است، اما اتحاد و صمیمیت و حضور به‌موقع برای مشارکت چشمگیر مردم در انتخابات دیروز ایران، خط بطلانی شد بر تمام توهّمات و گمانه‌زنی‌های دشمنان مبنی بر دلسردی مردم از نظام.

حضور پرشورتر دیروزِ مردم نسبت به انتخابات مرحله اول، حاکی از سواد بالای سیاسی و حساسیت ملت نسبت نظام و درک شرایط خاص ایران در منطقه است که با این حضور موضع خود را نسبت به حاکمیت ایران اسلامی اعلام کردند.

مردم ایران خواهان تغییرات مدیریتی نوین در سایهٔ دین مبین اسلام تحت هدایت رهبر فرزانه‌اند و این یعنی تودهنی محکم و ابدی به سیمای آن‌ها که منتظر تفرقه و تجزیه‌طلبی ایران بودند.

فرا از نتیجهٔ انتخابات و تبریک به منتخب مردم جناب آقای دکتر پزشکیان، تبریک اصلی را به مردم فرهیخته و بابصیرت، دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات سالم و اصحاب رسانه که با اطلاع‌رسانی‌های به‌موقع به شور و هیجان آن افزودند می‌گوییم.

در این اثنا پیام مهم انتخابات دیروز را هم بار دیگر مرور می‌کنیم:

مردم وظیفه و تکلیف و امتحانی داشتند که به بهترین حالت ممکن، آن را به سرانجام رساندند. اکنون نوبت دولت جدید و منتخب مردم است که پابه‌پای ملت، برای تحقق وعده‌های انتخاباتی تلاش و ممارست نماید تا مبادا خدایی ناکرده در پایان این راه، موجبات پشیمانی و تأسف ملت پدید آید.

امید است با پشتوانه این ملت و با تدابیر رهبر فرزانه و تلاش و مدیریت دولت جدید، عرصه‌های ترقی و اقتدار، در چشم‌اندازی نزدیک‌تر چه در صحنهٔ داخلی و چه در عرصه‌های خارجی برای درخشش ایران عزیز و اسلامی محقق شود.

همه برای عزت و اقتدار ایران همدل و هم عهد می‌شویم.

 

انتهای خبر/ر

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد