سرویس: اجتماعی
کد خبر: 65327
|
00:14 - 1403/02/23
نسخه چاپی

امام جمعه شهرستان مهران :

نگرش اسلام به زن رسیدن به همه کمالات است

نگرش اسلام به زن رسیدن به همه کمالات است
امام جمعه شهرستان مهران گفت: نگرش اسلام به دختران و بانوان اینگونه است که زن می تواند به همه کمالات انسانی برسد.

حجت‌الاسلام والمسلمین امینی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «ایلام بیدار»اظهار کرد: نگرش اسلام به دختران و بانوان اینگونه است که زن می تواند به همه کمالات انسانی برسد بلکه به مقامی از علو می رسد که از انبیای اولوالعزم نیز پیشی می گیرد.

امام جمعه مهران تصریح کرد: در روایتی فردی از امام صادق علیه السلام در مورد مقامات حضرت زهرا سلام الله علیها می پرسد حضرت در جواب می فرمایند حضرت زهرا سلام الله علیها از همه انبیاء جز حضرت خاتم صل الله علیه و آله افضل است‌

وی افزود: این نگاه اسلام به زن است اسلام می خواهد دختران و بانوان جامعه اسلامی بانوی موثر باشند یعنی در جامعه فعال و اثرگذار باشند ولی غربی ها می خواهند زنان و دختران جامعه بانوی متاثر بوده یعنی یک بانویی اثرپذیر و منفعل در مقابل هوسرانی عده ای شهوت ران باشند.

حجت الاسلام امینی بیان داشت: غربی ها به زن به عنوان یک برده جنسی نگاه می کنند و اگر بحث از فمنیسم هم می کنند برای رسیدن به همین بردگی جنسی است. 

امام جمعه شهرستان مهران با اشاره به شخصیت وجودی حضرت معصومه (س) در جهان اسلام ، اظهار کرد: حضرت معصومه برای دختران ما الگوی بسیار مناسبی است خوب است که دختران ما به حضرت تشبه پیدا کنند.

وی افزود: نامیدن این روز به نام روز دختر بسیار مناسب است و همه رسانه ها چه صدا و سیما و چه رسانه های مجازی و روزنامه ها و پایگاه های اینترنتی موظف اند که در بیان شخصیت حضرت معصومه و مقامات و درجات آن حضرت خوراک فرهنگی تهیه کنند و در دسترس اقشار مختلف مردم و دختران با حیاء و عفت ما قرار دهند.

انتهای پیام/ع

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب