سرویس: اجتماعی
کد خبر: 65187
|
00:01 - 1403/02/14
نسخه چاپی

رئیس ارتباطات شهرداری ایلام:

آگهی استخدام شهرداری کذب است

آگهی استخدام شهرداری کذب است
رئیس ارتباطات شهرداری ایلام گفت: آگهی استخدامی شهرداری ایلام در دیوار، کذب و غیرقانونی بوده و مردم در دام کلاهبرداران و شیادان گرفتار نشوند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی ایلام بیدار ، اخیرا آگهی استخدامی در سایت دیوار با عنوان استخدام در شهرداری ایلام درج شده است که فردی ناشناس با هویت نامشخص با اعلام شماره کارت بانکی و شماره تلفن و هدایت کردن افراد به نرم افزار روبیکا با اغفال کردن متقاضیان کار از آنان اخاذی می کند.

«محمد سلطانی» رئیس اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ایلام در گفتگو با خبرنگار ایلام بیدار گفت: این اداره بعنوان مرجع رسمی انتشار اخبار، اطلاعیه ها و جوابیه ها، ضمن غیرقانونی دانستن این موضوع اعلام می دارد که این آگهی استخدام کذب و باطل است و شهرداری ایلام در حال حاضر هیچگونه استخدامی‌ ندارد که آگهی منتشر کند.

وی افزود: پر واضح است آگهی های استخدامی از طریق سازمان سنجش و در روزنامه ها و جراید رسمی کشوری منتشر می شود و چنانچه شهرداری ایلام استخدامی داشته باشد از طریق فراخوان رسمی به اطلاع متقاضیان خواهد رسید.

سلطانی ادامه داد: ضمن پیگیری موضوع از طریق دایره حقوقی خود جهت پیگرد قراردادن قضایی متخلفان در مراجع مربوطه خاصه پلیس محترم فتا ، از شهروندان فهیم ایلامی می خواهد نسبت به اینگونه کلاهبرداری ها و شیادی ها هوشیار باشند و موضوعات را از منابع رسمی و موثق پیگیری نمایند ایضا افراد زیان دیده از این بابت می توانند با تقدیم شکوائیه به مراجع قضایی و پلیس فتا از بزهکاران شاکی شوند.

انتهای پیام/ع

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد