سرویس: اقتصادی
کد خبر: 65021
|
13:37 - 1403/02/04
نسخه چاپی

معاون عمرانی استانداری ایلام:

تحقق مصوبات سفر رئیس جمهور ملاک ارزیابی مدیران است

تحقق مصوبات سفر رئیس جمهور ملاک ارزیابی مدیران است
معاون عمرانی استانداری ایلام گفت: تکمیل پروژه‌های سفر رئیس جمهور یکی از ملاک‌های ارزیابی مدیران در استان خواهد بود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی ایلام بیدار ، «سعید هژبری» در جلسه بررسی آخرین وضعیت مصوبات و پروژه‌های سفر رئیس جمهور، اظهار کرد: تکمیل پروژه‌های سفر و تحقق مصوبات در اولویت برنامه‌های دستگاه‌های اجرایی استان قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه سفر رئیس جمهور به استان ایلام زمینه‌ساز توسعه و پیشرفت استان بوده است، افزود: در دور اول سفر رئیس جمهور به استان ایلام، ۱۴۵ مصوبه با ۳۰۱ پروژه و با اعتبار بیش از ۶۰ هزار میلیارد ریال مصوب شده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام ابراز کرد: پروژه‌هایی که دارای درصد پیشرفت بالایی هستند باید هر چه زودتر تکمیل شوند و این مهم یکی از ملاک‌های ارزیابی مدیران در استان و در نهاد ریاست جمهوری خواهد بود.

وی گفت: برای سفر دوم رئیس جمهور به استان نیز مصوبات بسیار خوبی پیش‌بینی شده است ولی لازم است که مصوبات دور اول سفر عملیاتی و پروژه‌ها اجرایی شده و به بهره‌برداری برسند.

هژبری با بیان اینکه مدیران باید به جزئیات پروژه‌های مرتبط با سفر اشراف داشته باشند، تاکید کرد: مدیران پیگیر دریافت تخصیص، فعال شدن پروژه و اتمام آنها باشند و نسبت به رفع موانع تحقق مصوبات اقدام کنند.

انتهای پیام/ع

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب