سرویس: اقتصادی
کد خبر: 64975
|
07:54 - 1403/02/01
نسخه چاپی

مدیرعامل آبفا ایلام:

اجرای پروژه آبرسانی روستای سمانه در دستور کار قرار گرفت

اجرای پروژه آبرسانی روستای سمانه در دستور کار قرار گرفت
مدیرعامل آبفای ایلام گفت: پیگیری اجرای پروژه آبرسانی شامل حفر، تجهیز چاه و ایجاد شبکه آب شرب پایدار و بهداشتی روستای سمانه از توابع شهرستان مرزی دهلران در دستور کار قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «ایلام بیدار»، به نقل از روابط‌عمومی شرکت آب فاضلاب ایلام،محمد محمدیصبح امروز در خصوص تأمین آب پایدار روستای سمانه شهرستان دهلران، اظهار کرد: در راستای پیگیری مشکل تأمین آب پایدار برای روستای سمانه شهرستان دهلران که توسط امام‌جمعه دهلران در جلسه شورای اداری این شهرستان مطرح شد، پیگیری اجرای پروژه آبرسانی شامل حفر، تجهیز چاه و ایجاد شبکه آب شرب پایدار و بهداشتی در دورافتاده‌ترین روستای بخش دشت عباس شهرستان دهلران در دستور کار قرار گرفت.

مدیرعامل آبفای ایلام با اشاره به اینکه اهالی این روستا سالیان متمادی به دلیل نقص فنی چاه با بحران و تنش آبی مواجه بودند، افزود: با تجهیز این چاه با همکاری سپاه ناحیه دهلران و شرکت‌تعاونی قدر رزمندگان ایلام، مشکل آب شرب اهالی این روستا رفع شد.

 محمدی تصریح کرد: قبلاً در این روستا، ۱۰ کیلومتر خط انتقال و چهار کیلومتر شبکه توزیع اجرا شده بود که با تجهیز چاه، پس از ۲۵ سال مشکل تأمین آب پایدار این روستا با جمعیتی نزدیک ۲۰۰ نفر مرتفع شد.

 مدیرعامل آبفای ایلام گفت: تلاش شرکت‌تعاونی قدر رزمندگان ایلام مستقر در روستای سمانه و سپاه ناحیه دهلران که کار عیب‌یابی، شیر هوا گذاری، نصب، لایروبی، ایر شوک و گرانول ریزی چاه آب شرب سمانه را انجام دادند، قابل‌تقدیر است.

 محمدی خاطرنشان ساخت: خدمت بی‌منت افتخار مجموعه آبفای ایلام است که تلاش می‌کنیم در این راستا خدماتی در خورشان مردم استان ایلام ارائه نماییم.

انتهای خبر/م

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب