سرویس: استان ایلام
کد خبر: 64969
|
00:04 - 1403/02/01
نسخه چاپی

یادداشت؛

دشمن در وسط میدان فرهنگی است

دشمن در وسط میدان فرهنگی است
آیا فقط باید در برابر حمله نظامی واکنش نشان داد؟ در برابر حملات ویرانگر فرهنگی که سلامت جامعه را هدف گرفته نباید واکنش نشان دهیم؟!!

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «ایلام بیدار»، فرشته سنجیده فعال رسانه‌ای در یادداشتی نوشت: در سال‌های اخیر تمرکز دشمنان بر موضوعات فرهنگی و به طور ویژه به موضوع پوشش و بی‌بندوباری قرار گرفته است و با برنامه‌های همه‌جانبه و بسیار گسترده دارد روی ذهن و روان زنان و مردان ایرانی در این موضوع کار می‌کند.

 دشمنان به‌خوبی متوجه شده‌اند برای رسیدن به برنامه‌های بلندمدت خود در ایران از طریق کنارزدن حجاب و بی‌بندوبار کردن جامعه به‌راحتی در سایر موضوعات سیاسی و اقتصادی و اجتماعی به اهداف خود خواهند رسید، چرا که جامعه‌ای که به بی‌حیایی و بی‌غیرتی کشانده شود و بی‌بندوباری در آن عادی‌انگاری شود، روح ایمان و پاکی نیز از آن رخت خواهد بست و نتیجه آن جامعه‌ای بی‌تفاوت و منفعل با جوانانی که فقط دنبال خوشگذرانی‌های کاذب هستند که نسبت به وطن و دین و خانواده هیچ احساس مسئولیتی ندارند، خواهد بود.

 برخی‌ها می‌گویند چرا این‌قدر روی حجاب مانور می‌دهید، دلیلش کاملاً روشن است چرا که دشمنان به طور گسترده دارند روی بی‌حجابی و بی‌بندوباری مانور می‌دهند و برای آنها تبدیل به موضوع اول شده است و به‌خوبی راه نفوذ خود را پیدا کرده‌اند؛ اما برخی‌ها همچنان با غفلت می‌گویند ول کنید این چند تار مو را!!!

 اینکه دشمنان عده‌ای اجیرشدهٔ بی‌حیا را در خیابان‌های ایران رها کنند تا به دیگران آموزش بی‌حیایی و بی‌غیرتی دهند آیا باید در برابر این جنگ سخت نرم و فرهنگی سکوت و شاهد شکسته‌شدن هویت خود باشیم؟ هویت ایرانی و اسلامی که دشمنان و عده‌ای در داخل در پی تحریف تاریخی آن هستند و برای نسل جدید می‌خواهند آن همه پیشینه طلایی اخلاق و پوشش را سانسور کنند.

 امروز دشمن دارد برای بی‌حیایی و بی‌غیرتی در جامعه ایران هزینه می‌کند و برنامه بلندمدت تدارک می‌بیند و مسئولین این کشورها به‌صراحت در مورد آن سخن می‌گویند، آیا ما نباید در برابرش برنامه بگذاریم و هزینه کنیم؟!

 امروز اجرای لایحه حجاب و عفاف در کشور اجرایی و قانونی می‌شود، لازم است که اولاً مردم عزیز نسبت به این موضوع آگاهی کامل کسب کرده و تحت‌تأثیر القائات رسانه‌های دشمن در این موضوع قرار نگیرند، با حیایی و با غیرتی موضوعی است که نتیجه آن برای تمام خانواده‌ها و مردان و زنان جامعه مطلوب و جامعه‌ای سالم را به دنبال خواهد داشت، زنان و مردان سالم و باحیا و پاک‌دامن خانواده‌های سالم را تشکیل خواهند داد و خانواده سالم یک جامعه سالم و قوی را به دنبال خواهد داشت.

 همان‌طور که رهبر معظم انقلاب اسلامی هم فرمودند: ((بانوان کشور حتی کسانی که در زمینه حجاب سهل‌انگاری دارند، دلبسته اسلام و نظام هستند و باید به این چشم به آنها نگاه کرد.))

 پس هیچ‌کس خارج از جامعه ایران نیست و دوقطبی کردن جامعه و آنها را به جان هم انداختن هدف و برنامه قطعی دشمن است و تنها لبخند دشمن را به دنبال خواهد داشت، همه چه محجبه و چه بدحجاب و بی‌حجاب همه ملزم به رعایت قانون در هر زمینه‌ای هستند و هیچ‌کس در برابر عدم رعایت قانون مصونیت ندارد.

 ما باید همه تلاش کنیم جامعه‌ای سالم و باحیا و باغیرت رقم بزنیم، جامعه‌ای که در آن فرزندانمان با سلامت و پرنشاط حضور پیدا کنند و سرگرم افکار مسموم و منحرف‌کننده دشمن در فضای مجازی و چه حقیقی نشوند، بی شک چنین وضعیتی خواست تمامی والدین است و البته برای رسیدن به آن باید تلاش کنیم و الزامات قانونی و ظاهری آن را نیز رعایت کنیم.

 

انتهای خبر/ر

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب