سرویس: سیاسی
کد خبر: 64897
|
11:04 - 1403/01/26
نسخه چاپی

استاندار ایلام:

عملیات سپاه پاسداران دل مردم آزاده دنیا را خوشحال کرد

عملیات سپاه پاسداران دل مردم آزاده دنیا را خوشحال کرد
استاندار ایلام گفت: عملیات سپاه پاسداران دل مردم آزاده دنیا را خوشحال کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «ایلام بیدار»، حسن بهرام‌نیا استاندار ایلام ظهر امروز در نشست شورای اطلاع‌رسانی استان، با اشاره به حمله موشکی و پهبادی به رژیم خبیث و ددمنش صهیونیستی، اظهار داشت: این پیروزی که توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و با حمایت نیروهای مسلح جمهوری اسلامی به وقوع پیوست دل هر انسان آزاده و کسانی که به حقوق بشر واقعی عنایت داشتند را شاد کردند. به همه این نیروهای مجاهد درود می‌فرستیم و از همه آنها تشکر می‌کنیم.

 وی یادآور شد: رعایت اخلاق و اخلاق‌مداری سرلوحه مدیران دولت سیزدهم است و آنچه که داریم به برکت نظام جمهوری اسلامی ایران است، شخصاً سرباز نظام هستم و خود را در جایگاه خدمتگزاری به مردم می‌بینم.

 استاندار ایلام با بیان این‌که بنای دولت سیزدهم، اخلاق‌مداری و حکمرانی اسلامی است، گفت: «رضایت‌مندی مردم» بزرگ‌ترین سرمایه معنوی برای نظام است و همین رضایت‌مندی، انرژی برای خدمت دولتمردان به مردم است.

 رئیس شورای اطلاع‌رسانی استان ایلام بیان داشت: نظام و دولت قائم به شخص نیست و قلم، تفکر و گفتمان شورای اطلاع‌رسانی، در تحلیل و تبیین نگاه‌ها، بیان دستاوردهای دولت باشد.

 وی با قدردانی از عملکرد اعضای شورای اطلاع‌رسانی استان، بیان کرد: عملکرد شورای اطلاع‌رسانی استان رضایت‌بخش است و از همه اعضای شورای اطلاع‌رسانی و اصحاب رسانه استان قدردانی می‌کنم.

 

انتهای خبر/ر

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد