سرویس: اقتصادی
کد خبر: 64892
|
07:48 - 1403/01/26
نسخه چاپی

سرپرست شرکت آب و فاضلاب ایلام:

 اتمام پروژه‌های آب و فاضلاب مهران نیازمند مساعدت دستگاه‌ها است

 اتمام پروژه‌های آب و فاضلاب مهران نیازمند مساعدت دستگاه‌ها است
 سرپرست شرکت آب و فاضلاب ایلام با بیان اینکه مجوز توسعه تصفیه‌خانه فاضلاب مهران با اعتباری بالغ بر ۱ میلیارد ۵۰۰ ریال از معاون اول رئیس‌جمهور گرفته شده است، گفت: اتمام و تسریع پروژه‌های آب و فاضلاب مهران نیازمند مساعدت و همکاری فرماندار و سایر دستگاه‌های مرتبط است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «ایلام بیدار»،  به نقل از روابط‌عمومی شرکت آب فاضلاب ایلام،محمد محمدیروز یکشنبه در دیدار با فرماندار مهران با ارائه گزارشی از وضعیت آب مهران، نحوه تأمین و توزیع آب شرب، طرح‌ها در دست اجرا اظهار کرد: تصفیه‌خانه فاضلاب مهران در حال حاضر از لحاظ فرایندی کامل است، با عنایت به اینکه در ایام کنگره بزرگ اربعین پساب تولیدی به تصفیه‌خانه فاضلاب شهر مهران انتقال داده می‌شود؛ اما فرایند موجود ظرفیت تصفیه پساب ایام مذکور ندارد.
 

سرپرست شرکت آب و فاضلاب ایلام تصریح کرد: مجوز مدول توسعه تصفیه‌خانه فاضلاب مهران با اعتباری بالغ بر ۱ میلیارد ۵۰۰ ریال از معاون اول رئیس‌جمهور گرفته شده است و با اخذ ردیف اعتباری و تخصیص اعتبار عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.
 

وی خواستار مساعدت و همکاری در زمینه تخصیص به‌موقع اعتبارات شد و تأکید کرد: اتمام و تسریع پروژه‌های آب و فاضلاب مهران نیازمند مساعدت و همکاری فرماندار و سایر دستگاه‌های مرتبط است.

انتهای خبر/م

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد