سرویس: سیاسی
کد خبر: 64887
|
02:10 - 1403/01/26
نسخه چاپی

مدرس دانشگاه:

رژیم صهیونیستی با نتیجه جنایت‌های خود روبه‌رو می‌شود

رژیم صهیونیستی با نتیجه جنایت‌های خود روبه‌رو می‌شود
مدرس دانشگاه گفت: حمله امروز ایران اسلامی و سپاه به رژیم صهیونیستی نتیجه جنایت‌های این رژیم است که با نتیجه جنایت‌های خود روبه‌رو می‌شود.

محسن عباسی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «ایلام بیدار» گفت: رژیم صهیونیستی از ابتدای تشکیل آن تاکنون انواع جنایت‌ها را مرتکب شده و همه قوانین بین‌المللی را زیر پا گذاشته است.

 وی افزود: مردم مظلوم فلسطین و غزه سال‌ها زیر فشار و ظلم رژیم جعلی صهیونیستی قرار دارند و در این سال‌ها انواع جنایت‌ها از رژیم صهیونیستی بر علیه مردم غزه سرزده است و جامعه جهانی در سکوت قرار دارد.

 مدرس دانشگاه گفت: باید توجه داشت که رژیم صهیونیستی مورد حمایت کامل آمریکا و کشورهای استکباری قرار دارد و هر کاری که انجام داده حتی جنایت علیه بشریت با حمایت‌هایی که صورت‌گرفته مورد حمایت کامل قرار دارد و جامعه جهانی هم در قبال این رژیم سکوت کرده است.

 عباسی گفت: انقلاب اسلامی ایران به‌عنوان یک رویکرد جدید شناخته می‌شود که مدافع حقوق ملت‌های مظلوم در دنیا است که این روند را تا به امروز ادامه داده است.

 مدرس دانشگاه گفت: عملیات طوفان الاقصی بار دیگر واقعیت‌های غزه را به همه دنیا و اینکه رژیم صهیونیستی چه جنایت‌هایی انجام می‌دهد و وجدان ملت‌های آزاده را بار دیگر بیدار کرد.

 وی یادآور شد: رژیم صهیونیستی بار دیگر با حمله به سفارت جمهوری اسلامی ذات واقعی خود را نشان داد که چه اعمالی انجام می‌دهد و باید منتظر پاسخ این جنایت‌ها باشد.

 عباسی تصریح کرد: حمله امروز ایران اسلامی و سپاه به رژیم صهیونیستی نتیجه جنایت‌های این رژیم است که تمام قوانین را زیر پا گذاشته با نتیجه جنایت‌های خود روبه‌رو می‌شود.

 

انتهای خبر/ر

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد