سرویس: اقتصادی
کد خبر: 64781
|
10:24 - 1403/01/18
نسخه چاپی

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای ایلام:

۹۶ کیلومتر آسفالت حفاظتی در راه‌های ایلام انجام شده است

۹۶ کیلومتر آسفالت حفاظتی در راه‌های ایلام انجام شده است
مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای ایلام گفت: طی سال گذشته ۹۶ کیلومتر آسفالت حفاظتی (میکروسرفیسینگ و اسلاری سیل) نیز در سطح راه‌های ایلام انجام شده است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «ایلام بیدار»،  سید زاهدین چشمه خاورصبح امروز در جمع اصحاب رسانه ایلام با اشاره به اقدامات در حوزه روکش آسفالت جاده‌ها اظهار داشت: سال گذشته علاوه بر نگهداری راه‌های ایلام، بهسازی و اجرای ماسه آسفالت مقاطع از بین رفته رویه راه‌ها نیز در دستور کار قرار گرفته است.

 مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای ایلام افزود: در این مدت (سال ۱۴۰۲) ۴۵ کیلومتر راه فرعی، ۶۵ کیلومتر راه روستایی و ۱۹۵ کیلومتر از راه‌های اصلی ایلام روکش آسفالت شده است.

وی یادآور شد: در این بازه زمانی ۹۶ کیلومتر آسفالت حفاظتی (میکروسرفیسینگ و اسلاری سیل) نیز در سطح راه‌های ایلام انجام شده است.

 چشمه خاور بیان کرد: عملیات اجرایی یک هزار و ۸۹۶ تن لکه‌گیری راه‌ها و ۲۳۷ کیلومتر درزگیری از دیگر اقدامات در حوزه راه‌های ایلام بوده است.

 وی اضافه کرد: استان ایلام مقام اول روکش آسفالت را در کشور دارد و در ایمن‌سازی محورهای مواصلاتی نیز مقام اول را در کشور دارد.
 

انتهای خبر/م

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب