سرویس: اقتصادی
کد خبر: 64780
|
08:48 - 1403/01/18
نسخه چاپی

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ایلام خبر داد:

اخذ صدور ۳ هزار و ۵۲۱ پروانه ساخت واحد در ایلام

اخذ صدور ۳ هزار و ۵۲۱ پروانه ساخت واحد در ایلام
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ایلام گفت: با اشاره به اینکه در سال جاری بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده ساخت بیش از سه هزار و ۷۷۸ واحد مسکن ملی در ایلام در دست اقدام است، گفت: تا کنون پروانه ساخت سه هزار و ۵۲۱ واحد اخذ شده و پروانه ۲۲۸ واحد نیز در حال صدور است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «ایلام بیدار»،  حبیب‌الله محبی صبح امروز در نشست شورای تأمین مسکن ایلام، اظهار کرد: سهمیه ایلام از طرح ملی نهضت مسکن بیش از ۳۲ هزار واحد است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ایلام افزود: تعداد کل سهمیه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان ایلام در طرح نهضت ملی مسکن ۱۲ هزار و ۸۸۹ واحد در بازه زمانی چهار سال است.

 محبی با بیان اینکه در سال جاری بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده ساخت بیش از سه هزار و ۷۷8 واحد مسکن ملی در ایلام در دست اقدام است، افزود: تا کنون پروانه ساخت سه هزار و ۵۲۱ واحد اخذ شده و پروانه ۲۲۸ واحد نیز در حال صدور است.

وی یادآور شد: این واحدهای مسکونی در شهرستان‌های ایلام، دره شهر، ایوان، آبدانان، سرابله، بدره، ملکشاهی و لومار است.

 محبی بیان کرد: یکی از نیازهای مهم بهره‌برداری از واحدهای مسکونی تأمین و اجرای زیرساخت‌های موردنیاز از جمله آب، برق و گاز است که باید دستگاه‌های اجرایی مرتبط همکاری و تلاش مضاعف برای فراهم‌کردن زیرساخت‌های موردنیاز داشته باشند.

 وی خاطرنشان کرد: پیش‌بینی می‌شود که بهره‌برداری این واحدهای مسکونی در نیمه اول سال ۱۴۰۴ محقق و تحویل متقاضیان شود.

انتهای خبر/م

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب