سرویس: اجتماعی
کد خبر: 64669
|
00:08 - 1403/01/12
نسخه چاپی

مدیرکل راهداری ایلام عنوان کرد؛

چشم‌به راهیم، پویشی برای ایمنی سفر

چشم‌به راهیم، پویشی برای ایمنی سفر
مدیرکل راهداری ایلام گفت: در پویش چشم به راهیم به دنبال تأمین ایمنی و سلامت سفرهای جاده‌ای هستیم.

سیدزاهدین چشمه‌خاور در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «ایلام بیدار» گفت: ایمنی سفر مسافران نوروزی در جاده‌های کشور به جهت کاهش تصادفات از وظایف این اداره بوده و همکاران در انجام این مهم عملا تعطیلی در نوروز نخواهند داشت. 
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ایلام بیان داشت: در این راستا و از ۲۴ اسفند با آغاز طرح ویژه نوروز ، تعداد ۱۵ ایستگاه ثابت و ۳۴ اکیپ سیار در نقاط پرتردد و حادثه‌خیز استان ایجاد شده تا در صورت بروز مشکلی در کمترین زمان ممکن در کنار سایر دستگاه‌های خدمات رسان به مردم و مسافرین کمک کنند.
چشمه خاور در ادامه با ارائه برخی آمارها از وضعیت تردد استان تصریح کرد: تا امروز با تعداد ۵۱ هزار ۷۳۹ نفر در قالب ۵۴۹۶ سفر با ناوگان حمل و نقل جابجا شده و همچنین در همین زمان ۲میلیون ۶۸۷ هزار تردد خودرو در جاده‌های استان داشته‌ایم.
مدیرکل راهداری ایلام به اهمیت تأمین ایمنی مسافرین در جاده اشاره و اظهار داشت: با این حجم سفر و تردد و به جهت کمک به امنیت مسافرین ، با ایجاد پویش چشم‌به‌راهیم تلاش داشته‌ایم تا با ایجاد ایستگاه‌های استراحت و تفریحی خستگی مسافرین و راننده‌ها را در ادامه سفر گرفته و مسافرت دلپذیری را برای آنها تأمین کنیم.
وی ادامه داد: در ایستگاه‌های پویش چشم به راهیم با ایجاد فضاهای بازی ، استراحت ، غرفه‌های عرضه صنایع دستی و ... به دنبال راحتی مسافرین در سفر خود هستیم که الحمدالله مردم نیز استقبال خوبی از این پویش داشته‌اند.
مدیرکل راهداری ایلام با اشاره به ۱۳ مجتمع خدمات رفاهی در جاده‌های استان بیان کرد: ارائه خدمات به مردم در سفرهای نوروزی تا ۱۵ فروردین ادامه خواهد داشت. 
چشمه خاور در پایان ضمن دعوت مردم به رعایت قوانین در سفر ؛ اظهار کرد: خستگی در سفر از عوامل اصلی تصادفات بوده لذا از همه رانندگان خواهشمندیم در صورت خستگی ، جان خود و مسافرین را به خطر نیندازند و با استراحت کوتاهی از ادامه سفر با سلامتی لذت ببرند.
انتهای پیام/ع

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب