سرویس: سیاسی
کد خبر: 64524
|
00:03 - 1403/01/03
نسخه چاپی

نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی:

تحقق شعار سال نیازمند اصلاح رویکردها است

تحقق شعار سال نیازمند اصلاح رویکردها است
نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی گفت: برای اینکه بتوان شعار سال را محقق کرد نیاز داریم تا رویکردها را اصلاح کنیم.

علی‌اکبر بسطامی  در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «ایلام بیدار» گفت: مقام معظم رهبری سال ۱۴۰۲ را سال «جهش تولید با مشارکت مردم» نام‌گذاری کردند که این رویکرد ایشان در نام‌گذاری سال‌های گذشته نشان از دوراندیشی ایشان و اقداماتی که دستیابی به پیشرفت و بازدارندگی لازم است باید انجام شود.

وی افزود: یک کشور زمانی قدرتمند است که توان پاسخگویی به هر تهدیدی را داشته و عناصر قدرت آن توان پاسخگویی به بحران‌ها و به ایجاد بازدارندگی و ثبات در منطقه کمک کند، همچنین در زمینه‌های مختلف حرکتی به سمت پیشرفت با رویکرد مناسب دیده شود.

نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی گفت: در دنیای امروز هر کشوری در سطح بین‌الملل بخواهد حرفی برای گفتن داشته باشد قطعاً باید مولفه‌های قدرت را داشته باشد به همین دلیل زمینه‌های قدرت باید فراهم شود.

بسطامی بیان داشت: ایران اسلامی در بسیاری از مؤلفه‌ها به پیشرفت‌های مهمی دست‌یافته است؛ اما در زمینه اقتصادی مشکلاتی وجود دارد که باعث شده تا دشمن از این مقوله سو استفاده کرده و از آن برای آسیب‌زدن به انقلاب اسلامی بهره‌گیری کند و با ابزارهای مختلف روی آن تمرکز کرده است.

وی بیان داشت: ایران اسلامی استعداد، نیرو انسانی و منابع لازم را برای رشد و توسعه اقتصادی دارد؛ اما مشکلاتی وجود دارد که باعث شده در زمینه اقتصاد مشکل داشته باشیم از جمله اینکه اقتصادی دولتی و نفتی داریم که مشارکت مردم در آن کم است و از طرفی هم موانع تولید باعث عدم شکوفایی در این زمینه شده و همچنین برنامه درستی برای کنترل و تأمین واردات و صادرات کالا کمتر مشاهده می‌شود.

نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: برای اینکه در زمینه اقتصاد بتوانیم به پیشرفت دست پیدا کرده و یا در زمینه تولید جهشی پیدا شود ما باید اقتصادی مردم پایه و با مشارکت مردم داشته باشیم و وابستگی اقتصاد کشور به نفت و دولتی بودن اصلاح و همچنین رویکردها و بروکراسی و قوانین دست‌وپاگیر و پیچیده باید اصلاح شود

نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی گفت: برای اینکه بتوان شعار سال را محقق کرد نیاز داریم تا رویکردها را اصلاح کنیم و افراد و روش‌هایی را اتخاذ کنیم که شعار سال را محقق کنند.

 

انتهای خبر/ر

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب