سرویس: استان ایلام
کد خبر: 63899
|
00:02 - 1402/11/25
نسخه چاپی

یادداشت؛

۱۱ اسفند روز مردم‌سالاری در ایران است

۱۱ اسفند روز مردم‌سالاری در ایران است
ملت ایران با وجود تمامی گلایه‌ها اجازه نخواهند داد در ۱۱ اسفند دشمن‌شاد شویم، این پیام را در ۲۲ بهمن هم دادند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «ایلام بیدار»، فرشته سنجیده فعال رسانه‌ای در یادداشتی نوشت: هر چه به‌روز انتخابات نزدیک‌تر می‌شویم دشمن باقدرت بیشتر هجمه‌های خود را پیش می‌برد و در تلاش برای برگزاری انتخاباتی سرد و بی‌نشاط است.

مردم عزیز ایران مثل همیشه می‌دانند که دشمن هر جا بزنگاهی مهم باشد با ظواهر گوناگون و برنامه‌های تبلیغاتی سعی در ایجاد یاس در جامعه ایران دارد تا مردم را از مسیر انقلاب برگردانده و آنها را به سمت‌وسوی اهداف خود بکشاند.

امروز دشمن برای حتی یک رأی کمتر برنامه‌ریزی کرده و گام‌به‌گام جلو می‌رود، امروز دشمن نمی‌خواهد نمایش مردم‌سالاری دینی را در منطقه‌ای ببیند که اکثریت مردمانش هیچگاه صندوق رأی را ندیده و نشناخته‌اند!

انتخابات ایران در دل منطقه‌ای که بیشتر حاکمیت‌های خودخوانده و خفقان بر آن حاکم است و نوکر آمریکا و غرب و رژیم صهیونیستی هستند برای استکبار ناخوشایند است، چرا که مسیر برنامه‌هایش در منطقه را با مشکل مواجه خواهد کرد، انتخابات ایران نماد توجه به مردم و تصمیم‌گیری مردم برای کشور و آینده خود است و به همین خاطر دشمنانی که در ظاهر دم از دموکراسی می‌زنند؛ اما برای حفظ منافع خود در منطقه از دیکتاتورها حمایت تمام‌قد می‌کنند و حضور پرشور ملت ایران را خطری برای منافع خود در منطقه می‌دانند و به هر دری می‌زنند تا این انتخابات کم‌رونق باشد.

آنچه که دیروز در راهپیمایی باشکوه مردم ایران در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی مشاهده شد نشان‌دهنده بصیرت و دشمن‌شناسی ملت ایران است که با وجود تمام گلایه‌هایی که دارند؛ اما اجازه دشمن‌شاد شدن را نمی‌دهند، همین مردم با همین نگاه و بصیرت روز ۱۱ اسفند با حضور حداکثری چشمان دشمنان را کور خواهند کرد و حضوری باشکوه از مردم‌سالاری دینی را به نمایش خواهند گذاشت.

 

انتهای خبر/ر

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب