سرویس: استان ایلام
کد خبر: 63875
|
11:29 - 1402/11/21
نسخه چاپی

یادداشت؛

فرزندان انقلاب سرعت پیشرفت‌ها را چندبرابر می‌کنند

فرزندان انقلاب سرعت پیشرفت‌ها را چندبرابر می‌کنند
فرزندانِ انقلاب و یاران امام خمینی (ره) در سال ۵۷؛ نه‌تنها ادامه‌دهنده عهد پدران خود با امام خمینی (ره) هستند؛ بلکه با لبیک گفتن به امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) در صدد آن هستند که این سرعت و پیشرفت انقلاب جمهوری اسلامی ایران را چندبرابر کنند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «ایلام بیدار»، سحرشاهمرادی فعال رسانه‌ای در یادداشتی نوشت: مقام معظم رهبری می‌فرمایند: «انقلاب ایران همانند شجره طیبه ای است که میوه‌های ایستادگی آن به‌صورت عزت ملت، سربلندی سیاسی نظام اسلامی، پیشرفت‌ها و نوآوری‌ها در عرصه‌های مختلف علمی و اقتصادی و کوتاه‌نیامدن در مقابل قدرت‌های زورگو تداوم پیدا کرده و اکنون برای جهانیان بدل به الگو شده است.»

 چهل و پنج سال از انقلاب روح‌الله و یارانش می‌گذرد؛ انقلابی که با عزم و اراده مردمی مؤمن و متدین به دین مبین اسلام شکل‌گرفته است و هدف غایی خود را سپردن این انقلاب به صاحب اصلی‌اش امام‌زمان (عج) می‌دانند.

 برای یاران امام خمینی (ره) این انقلاب سرآغاز گسترش حکومت‌های مردی - دینی بود که ابتدای آن با نهضت جمهوری اسلامی ایران آغاز شد؛ این دیدگاه شاید برای دشمنان جمهوری اسلامی تازه‌تأسیس، دور از دسترس و غیرممکن بود؛ ولی برای ملت بیدار و خسته از رژیم طاغوتی پهلوی، حقیقتی واضح بود.

 مردم ایران که ۲ هزار و ۵۰۰ سال زیر یوغ استبداد و حکومت شاهنشاهی بودند بعد از انقلاب اسلامی تازه طعم عدالت و حکومت مردمی که نشئت‌گرفته از دین اسلام و مردم‌سالاری دینی بود، را می‌چشیدند و با وجود مشکلات فراوانی که بسیاری از آنها توسط کشورهای مستکبر بر ما تحمیل شده‌اند تحمل می‌کنند تا با پایان‌یافتن این راه پرپیچ‌وخم سعادت دنیوی و اخروی خود را در سایه حکومت اسلامی کسب کنند .

 زندگی زیر سایه جمهوری اسلامی برای مردمی که زندگی‌شان با دین اسلام گره‌خورده، قابل‌درک و فهم‌تر است در مقابل رژیمی که مردم را مجبور به زندگی غربی که چهره‌ایی ناآشنا برای ملت ایران داشت می‌کرد.

 البته امروز با کمی و کاستی‌های فراوانی در جامعه مواجه هستیم که مردم ما را آزار می‌دهد، اما حل همه این مسائل نیازمند زمان و صبر انقلابی است و تاریخ نشان داده است که مردم غیور و فداکار ایران اسلامی با پشت سر گذاشتن این مشکلات توانایی رسیدن به نوک قله‌ها را در آینده‌ای نزدیک دارند .

 این انقلاب رفته‌رفته با دستان توانمند مردمش ساخته شد. حقیقت این است که بعد از انقلاب ۵۷ و جنگی که بر ما هشت سال تحمیل شد، ایران به‌سرعت رشد کرد؛ این رشد بر کسی به‌خصوص دشمنان این مرزوبوم پوشیده نیست، دشمنانی که از ترس قدرت جمهوری اسلامی تمام توان خود را، صرف بازدارندگی ایران کرده و می‌کنند!

 ولی دشمنان ما نمی‌دانند که این انقلاب به دست هیچ قدرتی ساکن نمی‌ماند و این پیشرفت و سبقت‌گرفتن‌ها که چهل و چهار سال از آن سپری شده متوقف نخواهد شده وهم اکنون یک درخت تنومند و ستبری است که میوه آن در کل زمین کام همه آزادی‌خواهان جهان را شیرین کرده است و به‌عنوان الگو و سرمشقی برای تمام آزادی‌خواهان جهان شده است.

 باید یادآوری کرد که آنچه بر همگان روشن است گویای این است که فرزندانِ انقلاب یاران امام خمینی (ره) در سال ۵۷؛ نه‌تنها ادامه‌دهنده عهد پدران خود با امام خمینی (ره) هستند؛ بلکه با لبیک گفتن به امام خامنه ای (مدظله‌العالی) در صدد آن‌اند که این سرعت و پیشرفت انقلاب جمهوری اسلامی ایران را چندبرابر کنند و نمونه بارز این پیشرفت‌ها را می‌توان رتبه هفتم جهان در تولید نانو دارو، رتبه چهارم دنیا در علم نوین نانو، دومین کشور تولیدکننده داروهای نوترکیب هموفیلی فاکتور هفت و هشت، رتبه پنج کشور سازنده لیزرهای پرتوان در جهان، رتبه چهارم دنیا در تولید علوم درمان ناباروری و رتبه پانزدهم جهان در چشم‌پزشکی به ایران رسیده است. با این توانمندی‌ها جزو ۱۰ کشور برتر دنیا در جراحی‌های قلب و دریچه قلب هستیم و این گذار انحصار آمریکا را شکسته‌ایم.

 

انتهای خبر/ر

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد