سرویس: استان ایلام
کد خبر: 63427
|
00:32 - 1402/10/27
نسخه چاپی

یادداشت؛

از خط‌قرمز عبور کنید مورد هدف قرار خواهيد گرفت

از خط‌قرمز عبور کنید مورد هدف قرار خواهيد گرفت
حمله موشکی سپاه پاسداران به مقر تروریست‌های تکفیری و عوامل موساد ثابت کرد که امنیت و آرامش ملت ایران خط‌قرمز نظام جمهوری اسلامی است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «ایلام بیدار»، فرشته سنجیده فعال رسانه‌ای در یادداشتی نوشت: پس از حمله تروریستی در گلزار شهدای کرمان مقام معظم رهبری با صراحت  از پاسخ سخت به مسببان این حادثه سخن گفتند و انتقام را حتمی دانستند و امروز نیز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بااقتدار و عظمت حمله موشکی به مقر تروریست‌ها را عملی کرد.

حمله موشکی سپاه پاسداران به مقر تروریست‌های داعشی و عوامل موساد نشان داد که جان و امنیت مردم ایران خط‌قرمز جمهوری اسلامی ایران است و به‌هیچ‌عنوان از آن چشم‌پوشی نخواهد کرد.

نشان داد که خون بی‌گناهان در گلزار شهدای کرمان پایمال نخواهد شد و تا گرفتن انتقام از تک‌تک عاملین این اتفاق تلخ این واکنش‌ها و حملات ادامه خواهد داشت.

صهیونیست‌ها و تکفیری‌های داعش که همگی تحت حمایت همه‌جانبه آمریکا و برخی دولت‌های منطقه قرار دارند، این پیام ایران را به‌خوبی دریافت کردند که در صورت انجام کوچک‌ترین اشتباه دیگری نسبت به امنیت مردم ایران اقدامات گسترده و قدرتمندی علیه آنها انجام خواهد گرفت.

موشک‌باران مقر تروریست‌ها و عوامل موساد پیام قدرت ایران به تمام دنیا و به‌ویژه دشمنان ملت ایران بود که ازاین‌پس مراقب رفتار خود نسبت به ایران باشند و پا را از گلیم خود درازتر نکنند.

 

انتهای خبر/ر

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد