سرویس: استان ایلام
کد خبر: 63386
|
00:22 - 1402/10/25
نسخه چاپی

یادداشت؛

چهره واقعی سلبریتی‌ها نمایان شد

چهره واقعی سلبریتی‌ها نمایان شد
در جریان اغتشاشات سال گذشته نیز باز هم سلبریتی‌ها و عده‌ای منفعت‌طلب به رهبری امثال علی کریمی به‌عنوان افرادی خودفروخته که در حادثه تروریستی کرمان روی واقعی خود را نشان داد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «ایلام بیدار»، صادق خزلی فعال رسانه‌ای در یادداشتی نوشت: سال ۱۳۸۸ بود که آتش فتنه کشور را فراگرفت و فتنه‌گران با شعار نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران، خیابان‌ها را به آشوب کشاندند، اما ملت بابصیرت با رهبری حکیمانه آیت‌الله خامنه ای مدظله‌العالی با خلق حماسه باشکوه ۹ دی‌ماه این فتنه عظیم را خاموش کردند.

 در جریان شکل‌گیری داعش نیز شاهد هجمه‌های سلبریتی‌ها و عده‌ای معلوم‌الحال به مدافعین حرم و سردار دل‌ها شهید حاج‌قاسم سلیمانی بودیم که چرا جوانان ایران به سوریه رفته و وارد این دعوا می‌شوند، غافل از اینکه اگر حاج‌قاسم و همان مدافعان حرم نبودند باید رد داعش را در خیابان‌های همدان و تهران و... می‌دیدیم.

 در جریان اغتشاشات سال گذشته نیز باز هم سلبریتی‌ها و عده‌ای منفعت‌طلب به رهبری امثال علی کریمی به‌عنوان افرادی خودفروخته که در حادثه تروریستی کرمان روی واقعی خود را نشان داد، همراه با معاندین نظام جامه‌ها دریدن و فریاد وانفسا سر دادند که این فتنه هم با هوشیاری مردم و مشخص‌شدن نیت پلید امثال کریمی‌ها پایان یافت، هرچند با حمله وحشیانه رژیم کودک‌کش به غزه روی دیگر این جماعت نمایان شد.

 افرادی که تا دیروز شعار نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران را سر می‌دادند، در حادثه تروریستی کرمان خاموش شدند به‌طوری‌که شخصی چون زیباکلام اعلام می‌کند که مقصر این حادثه رژیم صهیونیستی نبوده؛ چراکه رژیم صهیونیستی افراد بی‌گناه و کودکان را نمی‌کشد، ولی اکنون اشک‌تمساح ریخته خواهان حمله به رژیم صهیونیستی در دفاع از غزه شده‌اند!

 این جماعت نمی‌دانند که رهبر فرزانه انقلاب و مسئولین نظام هیچ‌وقت بر اساس احساسات ارکان نظام را زیر سؤال نخواهند برد.

 اگر قرار بود در کشور بر اساس احساسات تصمیم گرفته شود که باید سران فتنه نظیر میرحسین موسوی در جریان فتنه ۸۸ اعدام و تبدیل به اسطوره براندازها می‌شد، یا در جریان غائله‌ای که برای گرانی بنزین به پا شد رهبر معظم انقلاب باید مستقیم در مقابل رئیس‌جمهور وقت می‌ایستاد تا مملکت وارد اختلاف در بالاترین سطح مسئولین نظام شده و به‌تبع آن لشکرکشی خیابانی در کشور اتفاق می‌افتاد، یا کشور وارد جنگ افغانستان می‌شد و یا هم اکنون باید در نقطه میانی میدان جنگ غزه با اسرائیل می‌جنگیدیم و به دنبال آن جنگ جهانی سوم و...

 این افراد منافع طلب و معلوم‌الحال بدانند جمهوری اسلامی ایران با رهبری حکیمانه مقام عظمای ولایت و هوشیاری نیروهای امنیتی و نظامی و سربازان گمنام امام‌زمان (عج) هر جا صلاح باشد باقدرت وارد عمل شده و هرکس چشم طمع به این آب‌وخاک را داشته باشد با مشت آهنین نیروهای جان‌برکف نظام روبرو خواهد شد.

 

انتهای خبر/ر

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب