سرویس: استان ایلام
کد خبر: 63282
|
01:27 - 1402/10/19
نسخه چاپی

یادداشت:

هشدارهای پی‌درپی در خصوص خریدوفروش آرا را باید جدی گرفت

هشدارهای پی‌درپی در خصوص خریدوفروش آرا را باید جدی گرفت
تکرار و هشدار پی‌درپی در خصوص پدیده زشت خرید فروش آرا باید جدی گرفته شده و یکی از وظایف رسانه‌ها به جهت آگاه‌سازی است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «ایلام بیدار»، عباس خزلی فعال رسانه‌ای در یادداشتی نوشت: با اعلام تأیید صلاحیت شده‌ها برای کاندیداتوری انتخابات مجلس، انتخابات وارد فاز جدیدی تر رقابتی‌تر شده و نامزدها و طرفدارانشان به طور غیررسمی به تکاپوی بیشتری افتاده‌اند.

 ما هم به‌عنوان رسانه مطالبه‌گر ازاین‌پس بیشتر به مسائل و موضوعات انتخاباتی ورود خواهیم کرد، هم در جهت حضور حداکثری مردم، هم در جهت انتخابی شایسته و آگاهانه و هم در جهت رقم‌خوردن انتخاباتی سالم و به‌دوراز هر گونه خریدوفروش آرا!

 خرید آرا متأسفانه توسط برخی نامزدها در دوره‌های گذشته انتخابات مجلس و شورا وجود داشته و انتخابات استان ایلام را با یک چالش جدی مواجه کرده است، هر چند شناسایی و ثابت‌کردن خریدوفروش آرا کار راحتی نیست و در بیشتر موارد هم غیرممکن است؛ اما باید با آگاهی دادن و همچنین سازوکار دستگاه‌های نظارتی به‌گونه‌ای عمل کرد که این آسیب مهم انتخاباتی در انتخابات استان جایی نداشته باشد.

 بارها با انتشار مطالبی به این آسیب مهم پرداخته‌ایم و باز هم خواهیم پرداخت، اما جای تأمل و البته تأسف ماجرا آنجاست که وقتی از این آسیب مهم سخن می‌گوییم برخی‌ها با ارسال پیام و تهدیدکردن عنوان می‌دارند که منظورت فلان کاندیدا است!

 اولاً وقتی سخن از خرید آرا می‌شود ما به یک آسیب انتخاباتی اشاره کرده‌ایم که دودش در نهایت به چشم مردم استان ایلام خواهد رفت، ما این واقعیت تلخ‌بارها در استان عنوان می‌کنیم و همچنان بر توجه و عدم رقم‌خوردن آن در انتخابات پیش‌رو تأکید می‌کنیم، اما آن‌چنان تکرار و هشدار می‌دهیم تا ریشه این آسیب در انتخابات استان بخشکد!

 در پایان ذکر این نکته ضروری است که هرچند مردم دارای مشکلات اقتصادی هستند؛ اما هرگز هویت خود را به این قیمت‌ها معامله نخواهند کرد.

 

انتهای خبر/ر

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب