سرویس: استان ایلام
کد خبر: 63240
|
00:29 - 1402/10/17
نسخه چاپی

یادداشت؛

راه شهید سلیمانی امروز بیش از هر زمان دیگری پر رهروتر است

راه شهید سلیمانی امروز بیش از هر زمان دیگری پر رهروتر است
راه شهید سلیمانی امروز بیش از هر زمان دیگری پر رهروتر است چرا که امروز همه می‌دانند که دشمنان حتی از زائران این سرباز ولایت ترس چرا که شهید سلیمانی باعث شد تا جبهه مقاومت به دنیا نشان دهد که معادلات عوض شده و این تفکر این مرد بزرگ است که به‌سرعت در دنیا در حال انتشار است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «ایلام بیدار»، یوسف کریمیان فعال رسانه‌ای در یادداشتی نوشت: در زادروز میلاد بانوی دوعالم، حضرت فاطمةالزهرا (س) و روز مادر و هم‌زمان با چهارمین سالگرد عروج سردار دل‌ها، ایادی جنایت‌کار و دست‌نشاندهٔ دشمنان همیشگی این خاک پاک با حملهٔ انتحاری، ده‌ها تن از هم‌وطنان بی‌گناه ما را شهید و مجروح ساختند تا بار دیگر لکهٔ ننگی بر سیاهه اعمال خود ترسیم کنند.

 «حاضرم در راه دین از من جدا گردد سرم من بمیرم باک نیست، اما بماند رهبرم» توییتی ساده اما پر معنا که آخرین توییت یکی از شهدای مظلوم کرمان بود.
 حملهٔ تروریستی ۱۳ دی‌ماه کرمان، بار دیگر بر دامنهٔ وسیع خونخواری و ددمنشی آمریکا و رژیم صهیونیستی به همراه عروسک خیمه‌شب‌بازی‌شان یعنی داعش منحوس صحه گذاشت و ثابت کرد که دشمنی و عداوت اینان نه‌تنها بر سر آب‌وخاک نیست؛ بلکه هراس بی حد و مرزشان فقط و فقط از دین مبین اسلام و مسلمانان است و به همین دلیل گسترهٔ جنایات و اعمال شنیع و حیوانی‌شان، سرزمین‌های اسلامیست.

کشتار بی‌رحمانهٔ مسلمانان بی‌گناه در غزه تأیید محکمی بر این ادعاست. اما ازآنجاکه رژیم نامشروع صهیونیست با اذعان اغلب کارشناسان مسائل سیاسی در کل دنیا، شکست‌خوردهٔ جنگ اخیر معرفی شده، این رژیم، راه فرار از این رسوایی بزرگ را در پراکندن اذهان و افکار عمومی به سمت و سوهای دیگری جستجو می‌کند و در پی همین توهمات، در سوریه با شهادت سردار رضی موسوی، در لبنان با ترور شیخ صالح العاروری و در ایران هم با حملهٔ انتحاری در کرمان قصد پلید خود را به نمایش گذاشت، اما غافل از اینکه خون‌های بر خون نشسته، نه‌تنها چهره پلیدش را پنهان نساخت؛ بلکه مسیر رسوایی و نابودی خود را هموارتر کرد.

ملت ایران، ملت شهادت بوده و هست و هرگز از مرگ در راه خدا هراسی به دل ندارند. اما عاملان این جنایت بزرگ را نخواهند بخشید و تقاص این غلطِ بی‌شرمانه را خواهند گرفت.

در این نکته که پاسخ کوبنده، قاطع و سریع به این جنایت رذیلانه حتمی است، شکی نیست. اما اینجا روی سخن با خودفروخته‌های داخلی است که در پی ناامنی‌های سال گذشته و جنبش فواحش ز.ز.آ ، پرچم نفاق به دست گرفتند و بر نظام و تمامیت ارضی کشور تاختند و به تکاپوی تجزیهٔ ایران پرداختند.

این قشر فریب‌خورده بهتر است اکنون با چشم خود ماهیت بی‌نقاب حاکمان آیندهٔ ایران تجزیه شده (فرض محال) را ببینند و بدانند که برای آنان جان انسان‌ها به‌خصوص مسلمانان هیچ ارزشی ندارد و صرفاً حس قدرت‌طلبی و سلطه‌گری در وجود آنها بیدار است.

حاکمان فرضی ایران تجزیه شده، تمان خطوط قرمزِ موازین انسانی و اخلاقی را زیر پا گذاشته و با به دست‌گرفتن افکار افراد فاقد شعور، سعی در رسیدن به خواستهٔ نامطلوب خود دارند.

ولی ایرانی‌های فهیم و باغیرت در هر شرایط و با شدیدترین مشکلات که عمدتاً ناشی از تحریم‌های غرب است، دست‌وپنجه نرم می‌کند و شهید می‌شود؛ اما ذلت نمی‌پذیرد و با تمام قوا و تا پای جان مؤمن و متعهد به دین، آیین، نظام و انقلاب خویش است.

ازاین‌رو هر چند که در عزای مردمان عزیز کرمان ما هم سوگواریم، اما خوش‌بین به همراهی و اتحاد مضاعف خویش هستیم.

شهادت از ما نمی‌کاهد که هیچ، بر عزم و ارادهٔ ما در استقرار بر سر آرمان‌های امام راحل، شهدا و رهبر عزیزمان می‌افزاید و بر عزم خود استوار هستیم تا زمانی که به هدف برسیم و بار دیگر دشمنان را ناکام بگذاریم.
راه شهید سلیمانی امروز بیش از هر زمان دیگری پر رهروتر است چرا که امروز همه می‌دانند که دشمنان حتی از زائران این سرباز ولایت ترس چرا که شهید سلیمانی باعث شد تا جبهه مقاومت به دنیا نشان دهد که معادلات عوض شده و این تفکر این مرد بزرگ است که به‌سرعت در دنیا در حال انتشار است.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد