سرویس: استان ایلام
کد خبر: 63224
|
00:08 - 1402/10/16
نسخه چاپی

یادداشت؛

فارغ از نتیجه انتخابات بازنده اخلاق نباشید

فارغ از نتیجه انتخابات بازنده اخلاق نباشید
بی‌اخلاقی لیدرها و هواداران برای کاندیداها نتیجه عکس خواهد داشت و بهتر است کاندیداها فارغ از نتیجه انتخابات بازنده اخلاق نباشند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «ایلام بیدار»،  عباس خزلی فعال رسانه‌ای در یادداشتی نوشت: هرچه به برگزاری انتخابات مجلس دوازدهم نزدیک می‌شویم بحث انتخابات قطعاً داغ‌تر و کاندیداهای محترم برای جلب‌اعتماد مردم تلاش بیشتری خواهند کرد.

 مردم ستون اصلی و تعیین‌کننده سرنوشت انتخابات خواهند بود و رعایت اخلاق کاندیداها و طرفدارانشان را زیر نظر گرفته و برای انتخاب‌کردن نماینده خود اخلاق را یکی از مولفه‌های اصلی مدنظر خود قرار خواهند داد.

 کمتر از دو ماه به انتخابات باقی‌مانده است و این رقابت همچون دوره‌های گذشته به پایان خواهد رسید و مردم استان از میان کاندیداهایی که تأیید صلاحیت خواهند شد سه نفر را به‌عنوان نماینده خود انتخاب و راهی بهارستان خواهند کرد، اما چیزی که فراموش نخواهد شد بداخلاقی‌های انتخاباتی است که هرگز از ذهن مردم پاک نخواهد شد.

 کاندیداهای محترم که فعالیت انتخاباتی خود را آغاز کرده‌اند از هم اکنون به لیدرها و هواداران خود رعایت اخلاق را در طول تبلیغات و خصوصاً در فضای مجازی را یادآوری و تذکر دهید که از هتک حرمت دیگران جداً خودداری کنند.

 قطعاً بی‌اخلاقی لیدرها و هواداران برای کاندیداها نتیجه عکس خواهد داشت و دستگاه‌های نظارتی هم بی‌اخلاقی‌ها را رصد خواهند کرد.

چند روز گذشته که نگارنده یادداشتی را منتشر کردم متأسفانه با موجی از بداخلاقی در فضای مجازی مواجه که این حرکت نه در شأن کاندیدای محترم و نه در شأن فعال فضای مجازی بود و نتیجه معکوس برای نامزد انتخابات در پی خواهد داشت و برخی از مخاطبین که در فضای مجازی فعال بودند در پیام‌های خصوصی ضمن اظهار تأسف از این برخورد نتیجه معکوس آن را به اطلاع نگارنده رساندند.

 اکنون که فعالیت تبلیغاتی انتخابات به‌صورت غیررسمی در استان آغاز شده است خوب است دستگاه‌های مسئول و ناظر بر انتخابات فعالیت و نظارت خود را بر فضای مجازی بیشتر و ضمن رصد مطالب با آن افرادی که اقدام به توهین، تهدید و تخریب می‌کنند برخورد کنند تا موجب دلسردی مردم در انتخابات نباشند.

 

انتهای خبر/ر

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب