سرویس: استان ایلام
کد خبر: 62866
|
14:27 - 1402/09/24
نسخه چاپی

یادداشت؛

انتقام خون فرزندان این آب‌وخاک از تروریست‌ها حتمی است

انتقام خون فرزندان این آب‌وخاک از تروریست‌ها حتمی است
تروریست‌ها بدانند با این اقدامات بیشتر از هر زمانی نزد مردم سیستان و بلوچستان منفورتر می‌شوند و انتقام از آن‌ها حتمی است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «ایلام بیدار»، فرشته سنجیده فعال رسانه‌ای در یادداشتی نوشت: طی شب‌های گذشته درحالی‌که مردم در خواب بودند مقر امنیتی راسک سیستان و بلوچستان مورد حمله وحشیانه تروریست‌های جیش الظلم قرار گرفت و متأسفانه ۱۱ نفر از نیروهای فراجا به شهادت رسیدند.

 این حمله تروریستی باز هم‌نشان داد که دشمنان برای رسیدن به اهداف اختلاف و نفاق در سیستان و بلوچستان از هیچ خون و خونریزی واهمه‌ای ندارند و امنیت مردم این منطقه را هدف دارند، برخی‌ها نیز که در سیستان و بلوچستان در نمازجمعه اختلاف‌افکنی می‌کنند و فضا را برای این چنین جنایت‌هایی هموار می‌کنند بدانند که جمهوری اسلامی قطعاً مماشات نخواهد کرد و جوابی پشیمان‌کننده به تروریست‌ها و حامیان آنها در داخل و خارج خواهند داد.

 سال‌هاست که تروریست‌ها با حمایت خارجی و عده‌ای مزدور در سیستان و بلوچستان، زن و مرد و نیروی نظامی را به شهادت می‌رسانند، مردم سیستان و بلوچستان در تمامی این سال‌ها چهره کثیف تروریست را به‌خوبی شناخته و حتی برخی از آنها نیز در این حملات به شهادت رسیدند و به‌خوبی می‌دانند که چه کسی مدافع مردم سیستان و بلوچستان و امنیت و وحدت مردم این منطقه است و چه کسانی موجبات پیشرفت و امنیت این منطقه هستند.

 تروریست‌ها می‌کشند و خون می‌ریزند اما نمی‌دانند با ابن اقدام خود را نزد مردم سیستان و بلوچستان منفورتر می‌کنند و چهره حامیان آنها را نیز در سیستان و بلوچستان برملا می‌سازند.

 قطعاً خون فرزندان برومند این منطقه و داغی که بر دل خانواده‌هایشان گذاشته‌اند بی‌پاسخ نخواهد بود، و نهادهای امنیتی و انتظامی در کمترین زمان ممکن به این مزدوران جوابی قاطع خواهند داد.

 بار دیگر شهادت ۱۱ نفر از نیروهای فراجا را به ملت شریف ایران به‌ویژه مردم سیستان و بلوچستان و خانواده‌های آن عزیزان تسلیت گفته و از خداوند برایشان علو درجات مسئلت داریم.

 

انتهای خبر/ر

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب