سرویس: استان ایلام
کد خبر: 62788
|
11:30 - 1402/09/19
نسخه چاپی

یادداشت؛

آمریکا منشأ جنایت علیه ملت ایران است

آمریکا منشأ جنایت علیه ملت ایران است
 آمریکا و حامیان آن هرجا که ملتی برخلاف امیال آن‌ها رفتار نماید اوراد شمن می‌دارند و در خصوص ملت ایران می‌توان گفت آمریکا منشأ جنایت علیه ملت ایران است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «ایلام بیدار»، فرشاد عبدی مدرس دانشگاه در یادداشتی نوشت: از بدو خلقت، مبارزه‌ای بین دو جبههٔ حق و باطل در جریان بوده و هست که در این مبارزه اغلب جبههٔ حق پیروز شده و در مواقعی نیز شکست‌خورده است پیروزی جبههٔ حق ناشی از اطاعت محض از پیامبران است و دستورات الهی بوده و در هنگامی که شکست به پیروان حق واردمی آمد در اثر عدم پیروی از دستورات الهی و پیامبر خدا بود؛ اما عاقبت و سرانجام کار باتقوایان و اهل ایمان است درجهان معاصر ما مردی که از تبار رسول خدا و فرزند حضرت زهرا (س) بود باتکیه‌بر دستورات قرآن کریم و معارف اسلامی نظام مردم‌سالاری دینی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را با پشتیبانی ملت شریف ایران اسلامی بنا نهاد.

آمریکا و حامیان آن هرجا که ملتی برخلاف امیال آن‌ها رفتار نماید اوراد شمن می‌دارند بر همین اساس به برخی از شرارت‌های آمریکا که حتی قبل از انقلاب اسلامی بر مردم ایران اسلامی واردشده را بیان می‌کنیم:

حمایت و تحکیم پایه‌های حکومت استبدادی شاه و تحمیل قانون استعماری کاپیتولاسیون و تحقیر ملت بزرگ ایران.

حمله نظامی به طبس پس از ماجرای تسخیر لانهٔ جاسوسی در تهران توسط دانشجویان آمریکایی‌ها تقسیم تصمیم به حمله نظامی گرفتند که سرانجام طوفان شن که تجلی غیبی خداوند بود شر آن‌ها را به خودشان بازگرداند.

کودتای نوژه ۷۵ روز پس از ماجرای تهاجم آمریکا به طبس به وقوع پیوست این کودتا با طرح‌ریزی بنیاد و عوامل خائن داخلی شکل گرفت که با عنایت الهی این خدعه نیز خنثی شد.

تحریک عراق و تحمیل جنگ علیه ایران، آمریکا و حامیان آن به جنگ هشت‌ساله را با تجهیز فشارهای اقتصادی و اقدامات تحمیلی علیه ایران باعث خسارت به ایران شد.

فضاسازی سیاسی و تبلیغاتی و جنگ روانی با ایجاد شبکه‌های ماهواره‌ای و کانال‌های متعدد در شبکه‌های اجتماعی ذهن جوانان ایران اسلامی را تسخیر نمایند که در این حوزه ما نیاز به ارتقای سطح آگاهی و بینش آحاد ملت شریف ایران اسلامی برای مصون‌ماندن از این اقدامات دشمن هستیم.

سابقه جنایات تاریخ جنایت‌ها و دشمن‌های آمریکا تولید، تجهیز و حمایت از گروه‌های تروریستی در رأس برنامه‌های آمریکا بوده و هست هرچند با وجود همهٔ جنایت‌ها علیه ایران ناتوان هستند.

جنایت‌های تروریستی پژاک سال ۱۳۸۲ اقدام به فعالیت کرد.

تجهیز گروهک‌های تروریستی و بمب‌گذاری‌ها و اقدامات شرورانه که انجام داد.

تجهیز گروهک‌های تروریستی تندر که برعهده گروهک‌های ریگی بود درواقع بعد ازبین‌رفتن گروهک تروریستی دیگر به آن‌ها سپرده شد.

تجهیز گروهک‌های تروریستی خلق عرب که به ستون‌پنجم عراق در خوزستان تبدیل شده بود با وطن‌فروشی خائنانه در کشتار مردم نقش بسیار تأثیرگذاری برای ارتش عراق داشت پس از تسخیر لانه جاسوسی آمریکا هم این مسئله آمریکا را به خشم درآورد و فعالیت‌های ضد جمهوری اسلامی ایران مانند فشارآوردن به سازمان ملل را شروع کرد شورای امنیت را مجبور به قطع روابط سیاسی با ایران نمود.

 

انتهای خبر/ر

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد