سرویس: استان ایلام
کد خبر: 62786
|
10:16 - 1402/09/19
نسخه چاپی

یادداشت؛

شیوه دشمنی آمریکا با ایران تغییر کرده است

شیوه دشمنی آمریکا با ایران تغییر کرده است
 اقدامات خباثت‌آمیز آمریکا در طول ۴۵ سال گذشته علیه جمهوری اسلامی و ملت مبارز ایران اسلامی نشان‌دهنده عمق دشمنی آنها با اسلام ناب محمدی است و ممکن است در شیوه‌های دشمنی تغییر تاکتیک دهند؛ اما در اصل دشمنی با کشورمان هیچ تغییر رفتاری نخواهد داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «ایلام بیدار»، محمدحسین احمدی کارشناس مسائل سیاسی در یادداشتی نوشت: بعد از جنگ جهانی دوم آمریکا برای نفوذ و تسلط خود بر کشورهای مختلف تاکنون برای سرنگونی بیش از ۵۰ دولت اقدام نموده انواع جنایت‌ها در حق آنها مرتکب شده است که بعضاً با مقابله ملت‌ها روبرو شده و طعم تلخ شکست را دریافت کرده است.

گرچه با تدابیر عالمانه و حکیمانه حضرت امام (ره) و نیز مقام معظم رهبری و بصیرت و هوشیاری ملت قهرمان ایران و ایثارگری و فداکاری نیروهای مسلح جمهوری اسلامی توطئه‌های آمریکا یکی پس از یکی پس از دیگری خنثی و ناکام شده اما آمریکا در دشمنی با کشور اسلامی ایران هیچگاه کوتاه نخواهد آمد و از هر فرصتی برای ضربه‌زدن به‌نظام اسلامی بهره می‌گیرد.

امروز نظام جمهوری اسلامی به‌عنوان ام‌القری جهان اسلام در مقابل زیاده‌خواهی‌های آمریکا همچون کوه ایستاده و در همه صحنه‌ها قدرت پوشالی آمریکا را به چالش کشیده است.

آمریکا جنایتکار در طول شروع نهضت اسلامی به رهبری حضرت امام (ره) تاکنون اقدامات فراوانی را برای براندازی جمهوری اسلامی به راه انداخته که در همه آنها جز خواری و ذلت و نفرت عمومی چیزی به دست نیاورده است.

شروع اقدامات و دشمنی‌های آمریکا بر علیه ملت مسلمان ایران از ۲۸ خرداد ۱۳۳۲ کلید خورد که برای حمایت از رژیم شاه دولت دکتر مصدق را ساقط و با تمام توان از حکومت استبدادی طاغوت دفاع کرد و با تحمیل قانون کاپیتولاسیون در جهت تضعیف و تحقیر ملت بزرگ ایران حرکت کرد.

آمریکا پس از پیروزی انقلاب اسلامی با اقدام کورکورانه حمله نظامی به طبس و کودتای نوژه و محاصره نظامی ایران و شریک صدام برای حمله به کشورمان و حتی درگیری مستقیم نظامی در خلیج‌فارس در حمایت از رژیم بعثی صدام و ساقط کردن هواپیمای مسافربری بر فراز خلیج‌فارس و سازماندهی هدایت گروهک‌های ضدانقلاب و منافقین خلق راه‌اندازی امپراطوری بزرگ خبری رسانه‌ای علیه ایران و توقیف اموال و دارایی‌ها و تجهیزات نظامی خریداری شده قبل از انقلاب و مخالفت با قراردادهای مهم کشورهای همسایه با ایران و مسلط کردن طالبان بر افغانستان برای مخدوش کردن چهره واقعی اسلام و حمایت از آشوب‌های سال‌های ۷۸ و ۸۸ و ۴۰۱ دشمنی و کینه دیرینه خود را بر علیه ملت مسلمان نمایان کرد و ثابت کرد هیچگاه دلسوز مردم ایران نبوده نمی‌خواهد نظامی همچون جمهوری اسلامی بر اساس دین و اعتقادات مردم در این. از دنیا به حیات خود ادامه دهد.

اقدامات خباثت‌آمیز آمریکا در طول ۴۵ سال گذشته علیه جمهوری اسلامی و ملت مبارز ایران اسلامی نشان‌دهنده عمق دشمنی آنها با اسلام ناب محمدی است و ممکن است در شیوه‌های دشمنی تغییر تاکتیک دهند؛ اما در اصل دشمنی با کشورمان هیچ تغییر رفتاری نخواهد داد، و آمریکا با به‌شهادت‌رساندن سردار سلیمانی در صدد تضعیف اراده جبهه مقاومت بود تا بلکه با تسلط بر کشورهای اسلامی منطقه امنیت رژیم اشغالگر و نامشروع رژیم صهیونیستی را تأمین کند غافل از آنکه شهید سلیمانی به‌عنوان یک مکتب برخاسته از جهاد در راه خدا و روحیه عاشورایی و حسینی درس مبارزه را به همه مجاهدین راه خدا داد.

 

انتهای خبر/ر

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب