سرویس: استان ایلام
کد خبر: 62102
|
00:10 - 1402/08/19
نسخه چاپی

یادداشت؛

انتخابات مجلس دوازدهم قله جوانان استان ایلام

انتخابات مجلس دوازدهم قله جوانان استان ایلام
جوانان با انتخاب نمایندگان جوان قله پیشرفت را فتح کنند تا مدیریت پیر و یکنواخت شاداب و پرتحرک ‌شود.

به گزارش ایلام بیدار، عباس اکبری فعال رسانه‌ای در یادداشتی نوشت: جوانان با انتخاب نمایندگان جوان قله پیشرفت را فتح کنند تا مدیریت پیر و یکنواخت شاداب و پرتحرک ‌شود.

برای اجرای بیانیه گام دوم انقلاب نیازمند قانون‌گذاران جوان است از مجلس جوان به دولت ابلاغ شود و انقلابی در مدیریت کلان جوان انجام شود و مجلس و دولت انقلابی در عمل معنا شود.

انتخابات برای جوانان یک کوه‌پیمایی سخت است برای فتح قله باید تنگ‌نظران، مهندسان انتخاباتی، ایل گرایی و قدرت‌طلبان پیر با وحدت و عقلانیت جوانان از آن عبور کرد و پرچم بیانیه گام دوم انقلاب بر قله مدیریت کشور برافراشته شود.

انتخابات فرصتی برای جوانان است بر اقلیت‌ها غلبه کرد اقلیت‌های که شامل مهندسان انتخاباتی پیر، تنگ‌نظران ایلی و سیاسی است و قدرت مشارکت حداکثری جوان در انتخابات رقم خورد و دموکراسی جوانان را به قدرت رساند.

درمان مشکلات جوانان امروز به‌دست‌آوردن کرسی پر قدرت مجلس است که با پشتیانی جوانان دور از دسترس نیست.

مردم‌سالاری در جامعه ما حاکم است؛ اما باید جوان سالاری نیز به کلیدواژه اصلاحی برای مدیریت کلان اضافه شود و جوان سالاری با قانون‌گذاری و نظارت بر اجرای قوانین دور از دسترس نیست و در یادداشت‌های بعدی به راهکارهایی برای جوان‌سازی مدیریت خواهیم پرداخت.

در استان ایلام جوان سالاری و زن‌سالاری وجود ندارد و با مردسالاری از نوع بازنشسته سالاری، یقه‌سفید سالاری و ایل سالاری، سیستم مدیریت بی‌نشاط شده است.

نشاط اجتماعی صرفاً به موسیقی مدرن و فیلم، دورکردن با خودرو و تفریحات سالم و ناسالم هنجارشکن معنا نمی‌شود نشاط اجتماعی با حضور حداکثری جوانان در مدیریت کلان کشور میسر می‌شود انگیزه‌ای برای آینده‌سازان باشند گردش نخبگانی طبق اصل دموکراسی و بیانیه گام دوم انقلاب صورت گیرد.

یکی از بهانه‌های غیرقابل‌قبول از نمایندگان مردم ایلام در قوه مقننه و مجریه در انتصابات عجیب‌وغریب نبود نیروی انسانی است در حالی دولت کنونی فقط در طرح شهید زین‌الدین مجوز به‌کارگیری صد نفر به هر استانداری صادر کرد و طبق قانون می‌توان فرماندار، بخشدار و مدیرکل را انتصاب کرد.

وقتی می‌گویند نیروی انسانی شایسته برای انتصاب فرمانداران،بخشداران و مدیران کل وجود ندارد و به انتصابات ضعیف دست زدند یک عامل آن تزریق نیرو از طریق نمایندگان مجلس بوده است حلقه انحصاری فاقد دانش تخصصی در طول یازده تحمیل کردند نمایندگانی که از دل انتخاب‌های ایلی و مدیران وابسته به همکاران پیر به مجلس رسیدند و می‌توان با انتخاب نمایندگان جوان،انقلابی در مدیریت کشور به وجود آورد.

چند سال پیش برای جوان‌سازی مدیریت کنشگر پیش‌نویس آن با بیانیه گام دوم انقلاب اعلام موجودیت کرد و برای اجرای این بیانیه نیازمند کرسی مجلس است جوانان با همدلی در مجلس فاتح میدان شوند.

 

انتهای خبر/ر

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب