سرویس: استان ایلام
کد خبر: 61912
|
00:17 - 1402/08/10
نسخه چاپی

یادداشت؛

مدیریت جهادی از شعار تا عمل

مدیریت جهادی از شعار تا عمل
مدیریت جهادی آن نیست که خود پشت میز نشسته و پیوسته شعار آرمانی سر دهد، در مدیریت جهادی، بدون ژست‌های رایج و مألوف، خود وارد عمل می‌شود و رأساً اقدام می‌کند.

به گزارش ایلام بیدار ، عباس خزلی فعال رسانه‌ای در یادداشتی نوشت: این روزها در استان شاهد پدیده زمین‌خواری هستیم که این نشان از اهمال دستگاه‌های خدماتی مرتبط و موضوعی است!

 مدیریت جهادی آن نیست که خود پشت میز نشسته و پیوسته شعار آرمانی سر دهد، در مدیریت جهادی، بدون ژست‌های رایج و مألوف، خود وارد عمل می‌شود و رأساً اقدام می‌کند.

 دادستان ایلام، بارها در ارتباط با پدیده‌های تخلف همچون «زمین‌خواری، ساخت‌وسازهای غیرمجاز» در رسانه‌ها و فضای مجازی هشدارهایی را داده بودند که مع‌الاسف با اهمال دستگاه‌هایی چون «شهرداری، راه و شهرسازی و منابع طبیعی» متخلفین راه را برای خود هموار دیده و بی‌پروا، آنچه که نباید، به انجام رسانیدند.

 این گستاخی و بی‌پروایی متخلفین تا جایی پیش می‌رود که حتی به زمین‌های دارای سند تک‌برگ و متعلق به شهرداری هم رحم ننموده و آنها را متصرف می‌شوند که خوشبختانه و با هوشیاری دادستان راسخ و همکاران محترم ایشان به‌صورت جدی وارد عمل شده و برخورد قاطع و قانونی به عمل می‌آورند.

 نمونه‌ای دیگر مربوط به قطعه زمینی در خیابان هفت‌تیر شهر ایلام با کاربری ملی و منابع طبیعی بود که توسط سودجویانِ گستاخ و بی‌پروا اقدام به پی‌کنی و دیوارکشی و پس از آن احداث بنا که خوشبختانه با اقدام به‌موقع دادستان محترم مرکز استان که شخصاً با ورود مستقیم به موضوع، دستور به رفع تصرف و تخریب مستحدثات می‌نماید و پس از آن مانع از تصرف بیش از ۲۲ قطعه زمین می‌شود.

 در روزهای اخیر برخی کارگران زحمت‌کش شهرداری که ماه‌ها محروم از حقوق قانونی خود شده بودند و هیچ گوشی کلام پردردشان را نشنیده بود! با مراجعه به دادستان محترم مرکز استان به‌عنوان مدعی‌العموم و شرح‌حال خویش، این بار جناب آقای بخشنده، دادستان با اتکا به اختیارات قانونی خود، ضمن بررسی و کارشناسی موضوع توسط کارشناسان، اقدام به دستور پرداخت را صادر که خوشبختانه موضوع پرداخت حقوق معوقه این قشر زحمت‌کش در حال اقدام است.

 دیگر معضلی که با ورود دادستان محترم و معاون حقوق عامه وی مورد رصد و پیگیری قرار گرفته و با صدور دستور مهلت ده‌روزه به انجام رسیده، موضوع سایت دفن زباله شهر ایلام بود که مدت‌هاست تبدیل به مشکلی بزرگ شده بود.

 و اما دفن نخاله‌های شهری که از چشم تیزبینِ دادستان در امان نماند! که ضمن بررسی تمام جوانب آن توسط کارشناسان، با صدور یک دستور، شهرداری را ملزم به ایجاد «سایت دفنِ نخاله”» نموده است.

 آن‌کس که از خلق خدا تشکر ننماید، بی شک سپاسگزار یکتای بی‌همتا هم نخواهد شد و به همین سبب و به نیابت از مردم عزیزمان، قدردان و سپاسگزار اقدامات جناب آقای بخشنده دادستان محترم مرکز استان و همکاران محترم ایشان در دادسرا که به حق نمونه بارز و صادق مدیریت جهادی هستند، هستیم.

 

انتهای خبر/ر

 

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب