سرویس: استان ایلام
کد خبر: 61863
|
23:57 - 1402/08/06
نسخه چاپی

یادداشت؛

غزه توسط جنایت‌کارترین‌های تاریخ به خاک و خون کشیده شد

غزه توسط جنایت‌کارترین‌های تاریخ به خاک و خون کشیده شد
غزه شب گذشته توسط جنایت‌کارترین‌های تاریخ به خاک و خون کشیده شد و از زمین و هوا و دریا مورد تهاجم وحشیانه قرار گرفت.

به گزارش ایلام بیدار، فرشته سنجیده فعال رسانه‌ای در یادداشتی نوشت: شب گذشته رژیم اشغالگر قدس تمام راه ارتباطی غزه با بیرون را قطع و در تاریکی و قطع برق بر سرشان بمب و موشک انداخت، اینترنت غزه به طور کامل قطع و خبرنگاران داخل غزه نیز هیچ راه ارتباطی با بیرون نداشتند.

 دیشب دنیا تماشاگر یک جنایت بی‌سابقه‌ای بود که رژیم صهیونیستی در زندان بزرگ غزه آن را رقم زد، دیشب مدعیان حقوق بشر که در زمان جنگ اوکراین برایش اشک می‌ریختند و اینترنت استارلینک برایش فرستادند، برای غزه مظلوم لال شدند و حتی پر طرف‌دارترین صفحه فلسطین در اینستاگرام را نیز مسدود کردند.

 غزه در میان سکوت و انفعال دولت‌های جهان بخصوص دولت‌های غربی و عربی دارد در آتش و خون می‌سوزد و هیچ مدعی حقوق بشری فریاد بر نمی‌آورد.

 حتی خبرنگاران آمریکایی تهدید شده‌اند که در صورت موضع‌گیری به نفع فلسطین از کار کنار گذاشته خواهند شد.

 

 در غزه برق و آب و سوخت قطع، اینترنت قطع، و تنها چیزی که قطع نمی‌شود بمب و موشک است، آمریکای خونخوار نیز به روال معمول خود تمام‌قد از اسرائیل حمایت نظامی و سیاسی می‌کند.

 

 جنگ در غزه وارد مرحله حساسی شده است، رژیم صهیونیستی کثیف دارد مثل آب‌خوردن قتل و عام می‌کند و گوشش به بیانیه و قطع‌نامه‌های سازمان ملل هم نیست و با صراحت اعلام می‌کند که قطعنامه‌های شورای امنیت برایش مشروعیت و ارزشی ندارد.

 جنون خونریزی رژیم جعلی صهیونیستی باقدرت ادامه دارد و فکر می‌کند که با این کشتارهای وحشیانه و حیوانی می‌تواند صاحب سرزمین و ملت شود.

 رژیم کودک کش و اراذل‌واوباش صهیونیستی که از چندگوشه دنیا جمع شده و فلسطین را غصب کرده هیچ‌گاه نمی‌تواند با کشتار زنان و کودکان هویت نداشته‌اش را ثابت کند.

 

انتهای خبر/ر

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب