سرویس: استان ایلام
کد خبر: 61632
|
00:28 - 1402/07/25
نسخه چاپی

یاددشت؛

رژیم صهیونیستی در تحریف جنگ غزه شکست‌خورده است

رژیم صهیونیستی در تحریف جنگ غزه شکست‌خورده است
خروش امت اسلامی و آزادی‌خواهان دنیا در اروپا و آمریکا در حمایت از فلسطین نشان از شکست رژیم صهیونیستی در تحریف جنگ غزه است.

به گزارش ایلام بیدار ، فرشته سنجیده فعال رسانه‌ای در یادداشتی نوشت: در چند روز اخیر و به دنبال وحشی‌گری رژیم کودک کش صهیونیستی شاهد تظاهرات گسترده در کشورهای مختلف دنیا اعم از اروپا و آمریکا و کشورهای مسلمان بودیم که نشان از شکست پروژه رسانه‌های استکبار برای شستن چهره خونخوار رژیم غاصب بود.

 

 در فرانسه شاهد درگیری پلیس با تظاهرکنندگان بودیم؛ در انگلیس تظاهراتی بی‌سابقه در جلو ساختمان تلویزیون بی‌بی‌سی برگزار شد و حمایت این بنگاه سخن‌پراکنی از جنایت‌های وحشیانه اسرائیل را محکوم کردند، در استرالیا و هلند هم مردم در حمایت از فلسطین به خیابان‌ها آمدند، در مراکش، پاکستان، عراق، اردن، ایران، اسپانیا و... میلیون‌ها نفر به خیابان آمدند تا آرمان قدس و محکوم‌کردن جنایت‌های رژیم صهیونیستی را فریاد زنند.

 

 دنیا دیگر فریب تحریف و دروغ رژیم صهیونیستی نخواهد خورد، هر چقدر رسانه‌های صهیونیستی از جمله اینترنشنال و بی‌بی‌سی برای اسرائیل خونخوار خوش‌رقصی کند و به حماس حمله کند، دیگر نتیجه‌ای در پی نخواهد داشت چرا که عمق جنایت رژیم صهیونیستی به جایی رسیده است که افکار عمومی دنیا به چشم یک رژیم کودک کش به او می‌نگرند که قدرت نظامی خود را در بمباران مناطق مسکونی و قتل‌عام زنان و کودکان و کشتن خبرنگاران و نیروهای امدادی نشان داده است.

 

 بیداری امت اسلامی و اعلام آمادگی میلیون‌ها جوان مسلمان برای اعزام به غزه و جهاد با رژیم کودک‌کش نشان از این دارد که مسئله فلسطین همچنان مسئله اول دنیای اسلام و مسلمانان است و اکثریت آماده نبرد با رژیم غاصب صهیونیستی هستند که این پیام انسجام و اتحاد امت اسلامی را باید حاکمان کشورهای اسلامی به‌ویژه سازش‌کاران منفعل منطقه به‌خوبی دریافت کنند و در سیاست‌های خود در قبال فلسطین تجدیدنظر کنند.

 

انتهای خبر/ر
 

 

 

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب