سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 610
|
09:05 - 1391/08/11
نسخه چاپی

در سالروز آزاد سازی دهلران و موسیان/

صفارهرندی: ایران اسلامی به ابرقدرتی جهانی تبدیل شده است

صفارهرندی: ایران اسلامی به ابرقدرتی جهانی تبدیل شده است
مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: ایران اسلامی به ابرقدرتی جهانی تبدیل شده است.

به گزارش خبرنگار ایلام فردا از دهلران،مراسم جشن آزاد سازی دهلران و موسیان با حضور گسترده مردم و سخنرانی محمد حسین صفار هرندی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران در موسیان برگزار شد.

در این مراسم محمدحسین صفار هرندی گفت:اندیشه های امام راحل و ایستادگی و مقاومت ملت ایران امروز در مقابل زورگویان به الگویی برای مسلمانان جهان در مقابل حکومت های زور و سلطه گر تبدیل شده است.

وی افزود:ایران اسلامی به واسطه جانفشانی شهدای گرانقدر و حمایت های ملت غیور ایران به ابرقدرتی جهانی تبدیل شده است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام بیان کرد: همه باید قدردان شهیدان باشیم چون اقتدار و عظمت امروز ایران اسلامی مرهون و مدیون خون پاک شهدا و ایستادگی و پایمردی ایثارگران است.

صفارهرندی با اشاره به توان بالای جوانان ایرانی در عرصه های علمی و تولید داخلی افزود: دور نیست که جوامع از فرهنگ اصیل انسانی، اخلاقی، دینی و ولایی ما بهره مند شوند.

وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی رشد علم در کشور را به صورت میانگین 13 برابر دیگر کشورها دانست و گفت: امروز تولید علم در کشور شتاب چشمگیر گرفته و اگرچه با برخی کشورها فاصله داریم اما سرعت ما در رشد علم برای کشورهای پیشرفته نگران کننده است.

مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران به تحریم های کنونی اشاره و اظهار کرد: با اقدام های دولت که از گذشته تدارک دیده شده بخشی از تحریم ها خنثی و بی اثر شده و دشمن برای جبران ناکامی امروز رویه تحریم بیشتر و شدیدتر را در پیش گرفته است.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب