سرویس: سیاسی
کد خبر: 5994
|
18:19 - 1392/11/26
نسخه چاپی

دبیر شورای نظارت بر سازمان صدا و سیما:

نامه مشاور رئیس جمهور به ضرغامی با امضای شورای نظارت غیرقانونی است

نامه مشاور رئیس جمهور به ضرغامی با امضای شورای نظارت غیرقانونی است
دبیر شورای نظارت بر سازمان صدا و سیما گفت: نامه مشاور فرهنگی رئیس‌جمهور به آقای مهندس ضرغامی هیچگونه ارتباطی با شورای نظارت بر سازمان صدا و سیما ندارد.
به گزارش ایلام فردا به نقل از فارس، بیژن نوباوه وطن دبیر شورای نظارت بر سازمان صدا و سیما با اشاره به نامه آقای حسام الدین آشنا به مهندس ضرغامی رئیس سازمان صدا و سیما که طی آن به انعکاس تصاویر فردی منسوب به رئیس جمهور اعتراض شده است اظهار داشت: این موضوع هیچ گاه در شورای نظارت مطرح نشده و آقای دکتر آشنا این نامه را با مسئولیت عضویت در شورای نظارت ارسال نکرده است.
 
وی افزود: بر اساس قانون تمامی نامه‌های شورای نظارت بطور رسمی از سوی ریاست محترم شورا و در مواردی با امضای دبیر شورا تهیه و ارسال می‌شود.
 
نوباوه اضافه کرد: ارسال نامه هر یک از اعضای شورا به هر نهاد و یا سازمان دولتی و غیره که در آن عضویت اعضای محترم در شورای نظارت قید شده باشد هیچگونه وجاهت قانونی ندارد و خلاف مقررات است.
 
به گزارش فارس، صبح امروز حسام الدین آشنا در نامه ای به سید عزت الله ضرغامی نوشت که در بخش «در گوشی» برنامه گزارش هفتگی شبکه یک سیما، عکسی پخش شد که ادعا شده است مشاور رییس جمهوری با پوشش غربی در اجلاس داووس حاضر شده که این امر اشاعه اکاذیب است و باید اصلاح شود.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب