سرویس: استان ایلام
کد خبر: 597
|
12:04 - 1391/08/06
نسخه چاپی

استاندار ایلام

دخالت نمایندگان در جابجایی استاندار ایلام صحت ندارد

دخالت نمایندگان در جابجایی استاندار ایلام صحت ندارد
استاندار ایلام گفت: هر گونه دخالت و تاثیر نمایندگان ایلام در مجلس شورای اسلامی در زمینه جابجایی استاندار، صحت ندارد.

 


به گزارش ایلام فردا به نقل از ایرنا، ˈمجتبی اعلاییˈ که به تازگی جای خود را به ˈمحمود عباس زاده مشکینیˈ داده است در جمع اصحاب رسانه و مطبوعات ایلام افزود: رفتن من از این استان هیچ ارتباطی با نمایندگان ایلام ندارد و آنها تاثیری در تغییر استاندار ایلام نداشته اند.

وی بیان کرد: نمایندگان ایلام در مجلس توان تغییر حتی یک بخشدار در استان را ندارند اما متاسفانه این رفتار آنها در تلاش برای جابجایی مدیران در تهران هنوز ادامه دارد و این به منافع استان ضربه می زند.

وی ادامه داد: آقای زریبافان رییس سازمان بنیاد شهید پیش از آمدنم به ایلام درخواست خواستار همکاری داشتند اما من کارمند دولت هستم و با نظر رییس جمهور برای خدمت به این استان آمدم.

وی اظهار کرد: اکنون نیز دستور صادر شده است که بنده در جای دیگری مشغول خدمت شوم و برخلاف میل باطنی ام ناچار به پذیرش هستم.

استاندار ایلام گفت: اینکه تصور شود، استاندار باید همه مشکلات استان را حل کند نادرست است و توسعه تنها بدست مردم استان محقق خواهد شد.

اعلایی افزود: تمام تلاش من در این مدت حدود سه سال استانداری ایلام، این بود که از تمامی استعدادها استفاده کنم و نگاه سیاسی و شخصی نداشته باشم.

وی ادامه داد: من اصولگرا هستم و تکلیفم مشخص است اما با تمامی اصلاح طلبانی که به اصول نظام اسلامی پایبند بوده و با عشق و علاقه کار می کردند نیز همکاری کردم.

وی اظهار کرد: در این مدت هیچ گاه سعی نکردم علایق شخصی خود را اعمال کنم و در دوران مدیریتم حتی یک نفر از اقوام و فامیل خود را سرکار نیاوردم.

استاندار ایلام گفت: از نظر زمانی هم برای خدمت به مردم این استان کم نگذاشتم و سعی کردم بدنه کارشناسی را بکار گرفته و هر کجا ظرفیتی وجود داشت، بهره ببرم.

اعلایی افزود: نگاه کامل به من وجود ندارد و من نیز در جاهایی داری ضعف ها و نواقصی هستم اما از این جهت که باید روز قیامت جوابگو باشم سعی کردم وظایفم را تمام و کمال انجام دهم.

وی ادامه داد: ارزیابی ها متفاوت است و اختلاف ها نیز در معیارها و شاخص های ارزیابی است اما از نظر شاخص های مدیریت اسلامی در این مدت کوتاهی نکردم.

وی اظهار کرد: استان توسعه نمی یابد مگر اینکه تمام اجزای آن توسعه یابد؛ نخبگان، نمایندگان، مدیران و روابط مدیریتی باید اصلاح شده و توسعه یابند.

وی بیان کرد: تا زمانیکه فرهنگ مدیریتی و نمایندگی ما اینگونه است هیچ استانداری نمی تواند در این استان موفق شود.

استاندار ایلام گفت: باید احساس رضایتمندی در مردم ایجاد شود و این با ساختن پل و عمارت محقق نمی شود.

اعلایی افزود: ظرفیت های مناطق مختلف با هم متفاوت است، ایلام استعدادهای خوبی دارد اما نه از جنس اصفهان، بنابراین ایلام نمی تواند اصفهان شود.

وی در مورد استاندار جدید ایلام نیز گفت: آقای عباس زاده مشکینی ظرفیت هایی دارد که باید فضا برای بهره برداری درست از این ظرفیت ها در استان فراهم شود.

وی ادامه داد: ایشان فردی رسانه ای است و تجربیات اجرایی و سوابق خوبی در وزارت کشور دارد.

وی اظهار کرد: اما استفاده درست از همه این توانایی ها و ظرفیت ها، نیازمند همراهمی مجموعه مدیریت و مردم استان است.

استاندار ایلام گفت: دوران مدیریتم در استان ایلام از بهترین دوران های زندگی من بود و با آرامش روان این استان را ترک خواهم کرد.

اعلایی افزود: ایلام بخشی از زندگی من شد، من پست را ترک می کنم نه ایلام را و ریشه های زیادی وجود دارد که پیوند من را با ایلام و ایلامیان حفظ می کند.

استاندار ایلام پس از دو و نیم سال خدمت در این استان، به عنوان معاون پژوهشی، فرهنگی و ارتباطات سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران منصوب شد.

ˈمحمود عباس زاده مشکینیˈ مدیرکل سیاسی وزارت کشور نیز به عنوان استاندار جدید ایلام منصوب شد.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب