سرویس: استان ایلام
کد خبر: 57827
|
05:22 - 1401/11/14
نسخه چاپی

یادداشت؛

دیو چه بیرون رود فرشته در آید

دیو چه بیرون رود فرشته در آید
دهه فجر در تاریخ ایران اسلامی چون هجرت پیامبر اسلام از مکه به مدینه جهت تشکیل حکومت اسلامی است.

به گزارش ایلام بیدار ، خدا رحم سحری پیشکسوت دوران دفاع مقدس در یادداشتی نوشت: آنگاه که امام خمینی (ره) بعد از ۱۵ سال تبعید پا به میهن اسلامی گذاشت نور امید در مردم ایران چون آفتاب تابان شعله‌ور و کاخ‌نشینان فراری رژیم منحوس پهلوی که در پناه ژنرال‌های آمریکایی منتظر برگشت بودند کاملاً مأیوس و سرخورده شدند.

 

آنان خیال کردند با یک کودتا چون کودتای ننگین ۲۸ مرداد دوباره شاه خائن را به قدرت خواهند رساند، اما غافل از اینکه این بار نه امام خمینی (ره) مصدق بود و نه مردم ایران مردم آن زمان.

 

۴۴ سال از آن هجرت الهی می‌گذرد و انقلاب امام خوبان چون نگینی بر تارک تاریخ می‌درخشد. انقلابی که شعله‌های آن شرق و غرب عالم را دربرگرفته و هر روز فروزان‌تر می‌شود.

 

دشمنان کینه‌توز به‌اندازه کل تاریخ ایران در برابر مردم و امامین انقلاب توطئه و خدعه کردند؛ اما جز شکست و نابودی چیزی عایدشان نشد. سرنوشت کارتر، صدام و منافقین درس عبرتی است برای دشمنان ایران انقلابی و از طرفی قدرت امروز حزب‌الله در لبنان، حماس در فلسطین، حشدالشعبی در عراق، انصارالله در یمن و لشکرهای زینبیون و فاطمیون در پاکستان و افغانستان از برکت انقلاب اسلامی است.

 

دستاوردهای انقلاب اسلامی در عرصه‌های دفاعی، صنعتی، علم و فن آوری، هسته‌ای، نانو و دانش‌بنیان بر کسی پوشیده نیست هرچند دشمنان و خودباختگان داخلی آن را انکار نمایند.

 

امام خمینی (ره) با دم مسیحایی خود درخت انقلاب اسلامی را غرس نمود و مقام معظم رهبری با تفکر علوی و دستان پرتوان جوانان ایرانی آن را به درخت تنومندی تبدیل نموده که به تعبیر زیبای قران کریم:

أَلَمْ تَرَ كَيْفَ ضَرَبَ اللَّهُ مَثَلًا كَلِمَةً طَيِّبَةً كَشَجَرَةٍ طَيِّبَةٍ أَصْلُهَا ثَابِتٌ وَفَرْعُهَا فِي السَّمَاءِ

اصل آن ثابت و فرع آن در آسمان‌ها یعنی شرق و غرب عالم است.

 

انتهای پیام/ر

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد