سرویس: اجتماعی
کد خبر: 27794
|
13:07 - 1396/05/02
نسخه چاپی

حاشیه های پزشکی خبر 20:30 لوله شد!

وزیر بهداشت در برنامه اخیر «نگاه یک» از تعطیل شدن آیتم «حاشیه‌های پزشکی» بخش خبری20:30 تشکر کرد.

به گزارشايلام بيدار، خبر20:30 دارای آیتم‌های مختلفی است که یکی از آن‌ها، بخش چالشی «حاشیه‌های پزشکی» است که با تمی انتقادی به آسیب شناسی بخش سلامت کشور می‌پردازد. این بخش در طول زمان پخش خود به تعداد زیادی از شکایات مردمی دراین زمینه پرداخته و اقدامات قابل توجهی را انجام داده بود. همین رویه بدون تعارف و انتقادی ظاهراً به مزاج آقای وزیر کم تحمل خوش نیامده و فشارهایی را به تلویزیون برای تعطیل شدن این بخش وارد کرده است.

قاضی‌زاده در برنامه اخیر نگاه یک که با موضوع عملکرد وزارت بهداشت به روی آنتن رفته بود، حاضر شد و در بخشی از صحبت‌هایش از مدیران تلویزیون بابت تعطیل کردن بخش حاشیه‌های پزشکی از خبر20:30 تشکر کرد! این اتفاق از معدود دفعاتی بود که یک مدیر جمهوری اسلامی از تعطیل شدن یک برنامه تلویزیونی تخصصی، آن‌هم روی آنتن همان رسانه تشکر می‌کرد. باتوجه به صحبت‌های وزیر بهداشت احتمال تعطیلی این بخش با فشارهای این وزارتخانه تقویت شد.

هاشمی که سال گذشته از عدم تمایلش برای حضور در دولت بعدی خبر داده بود، اخیراً با شرط و شروطی از احتمال حضورش در وزارت بهداشت گفته است. وی گفته باید درمقابل رسانه‌ها امنیت و مصونیت داشته باشد؛ حال باید پرسید که مصونیت شما از رسانه‌ها یا امنیت رسانه‌ها در مقابل شما؟

اگر مواردی مثل سریال درحاشیه، برخی بخش‌های برنامه ثریا، مصاحبه با خبرنگار قدس و بخش حاشیه‌های پزشکی را در نظربگیریم، می‌توان گفت که وزیربهداشت دولت یازدهم رکورددار برخورد با رسانه‌های منتقد است. تنها مسوولی در تاریخ انقلاب (منهای دولت مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی) که به تنهایی تعداد زیادی رسانه منتقد را ساکت کرده و حتی از برخورد توهین آمیزش با خبرنگاران هم عذرخواهی نکرده است.

باید دید اگر وزیر پورشه سوار بهداشت، در دولت بعدی حضور داشته باشد بازهم همین روند ادامه خواهد داشت یا حتی کار به جاهای باریک‌تر می‌رسد. شاید بهتر باشد مدیران تلویزیون کنداکتور سیما را به وی تحویل دهند تا هرچه را که خواست، از روی آنتن حذف کند!

صبح نو
 
انتهای پیام/ی

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد