سرویس: سیاسی
کد خبر: 2650
|
07:07 - 1392/03/11
نسخه چاپی

اماما از شمیم وجودت بی نصیبیم/ اما راهت ادامه دارد

اماما از شمیم وجودت بی نصیبیم/ اما راهت ادامه دارد
ادعا نیست تاریخ گواه است که آمدنش به عرصه مبارزه خط بطلانی بر رنج و مظلومیت مردمی بود که در جهنم استبداد زندگی می کردند، نفسش دم شهامت و رشادت بود.

سال هاست از کوچ یار می گذرد اما در و دیوار تاریخ هنوز سالروز رفتنش را به ماتم می نشیند.

 سی و چند بهار است که وجود ملکوتی اش نیست اما عطر حضورش فکرها را می نوازد، او بزرگ مردی است که تاریخ جهان نیز نامش را به حافظه سپرده، فروتن مردی از دیار تمدن و اصالت، که حضور در میدان مبارزه را برای نجات سرزمین مادری از چنگ استکبار تکلیف کرد.
به عرصه روشنگری آمد و با کلامش اقتدار و شجاعت آفرید، دلیر مردی که دسیسه حکومت جور نیز نتوانست ذره ای حضورش را کمرنگ کند، او فرزندی از سلاله زهـراى اطهر سلام الله عليهاست؛ بدیهی است که احدی توان مقابله با اندیشه های دینی و اسلامی اش را نداشت.
ادعا نیست تاریخ گواه است که آمدنش به عرصه مبارزه خط بطلانی بر رنج و مظلومیت مردمی بود که در جهنم استبداد زندگی می کردند، نفسش دم شهامت و رشادت بود.
صداقت و شجاعت کلامش پای همت غیور مردان را قدرت بخشید، شمیم امید بود و آزادی، همت وغیرت به عشقش پشته به پشته خاکریزها را در نوردید، شجاعت خون نثار کرد تا تمام ایران را از چنگ بیگانگان نجات داد، آخر او امام بود و پیشوا، مظهر اقتدارو از باب همین منشش امروز چشم نابینایان را به نور اسلام روشن شده است.
خمینی آن فرشته بیداری و خورشید ولایت حضورش پایان شب های تار ایرانی بود که ازهویت اسلامی اش زیر تیغ استکبار و استبداد مهجور مانده بود.
ایرانی، آزادی و استقلالش را مرهون راهبری اوست؛مردی از خمین که با شجاعتٰ، بی هراس از شکنجه حکام جور دست اعتراض مشت کرد و بر خط ولایت، آزادگی و آزادی را برای ملتی ستمدیده مشق کرد همگام و همراه با ملت تا آخر ماند و از خواسته شان حمایت کرد و با راهبری دادشان را ستاند.
امام خمینی مردی با سلاح ایمان بود و با کلام دینی اش طاغوت را سرنگون کرد،بزرگ مردی که به تاسی از جدش خواستار برابری و برادری بود و هر جور را به جان خرید تا هویت اسلامی ایرانی را از اسارت شب تار به روز آزادی رساند.
آشنایی از جنس مردم بود، کلامش فریاد خفته در دل مردم بود،تبعید و محرومیت و جور حکام ظالم لحظه ای از حال مردم غافلش نکرد ایستاد و مبارزه کرد تا آزادی و استقلال را به ملت ایران هدیه داد و این همه سربلندی امروز از برکت حرکت جهادی دیروز آن آزادمرد است.
روحانی مبارزی که نهضتی ساخت به نام انقلاب، انقلابی که آغاز فصلی به نام بیداری اسلامی شد، انقلابی که مشق مصر و بحرین و لبنان ویمن شد او با انقلابش درس آزاده زیستن آموخت و کلام آزادگی را سرمشق زد.
امروز آن بزرگ مرد دیگر نیست اما کلام و راهبری صادقانه اش چنان با جان و دل عجین شده که یادش و راهش هادی مردم ولایتمدار خواهد ماند.
اماما از شمیم وجودت بی نصیبیم اما راهت ادامه دارد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد