سرویس: استان ایلام
کد خبر: 26473
|
08:30 - 1396/02/17
نسخه چاپی

رئیس ستاد انتخاباتی قالیباف در ایلام:

رئیسی و قالیباف دو کاندیدای جریان انقلابی هستند/ ادامه دولت فعلی مایه خفت و خواری است

رئیسی و قالیباف دو کاندیدای جریان انقلابی هستند/ ادامه دولت فعلی مایه خفت و خواری است
رئیس ستاد انتخاباتی قالیباف در ایلام گفت: رئیسی و قالیباف 2 کاندیدای جریان انقلابی هستند .

به گزارشايلام بيدار، "رحمت بادفر"، رئیس ستاد مرکزی دکتر محمدباقر قالیباف در اجتماع مردمی هواداران در ایلام اظهار داشت: هدف اصلی حضور در صحنه مشارکت است و پس از آن فردی که انتخاب می‌شود مهم است.

رئیس ستاد انتخاباتی قالیباف در ایلام گفت: امروز گرد هم آمدیم تا از مجاهدی واقعی چه در عرصه دفاع مقدس چه در عرصه مدیریت، حمایت مان را اعلام کنیم.

وی ادامه داد: همه کاندیداها محترم بوده به خصوص حضرت حجت‌الاسلام رئیسی عزیز که همراه آقای قالیباف هر دو کاندید جریان انقلابی‌اند.

این مسؤول اضافه کرد: آن چیزی را که ما انتظار داشتیم اتفاق نیفتاد، وعده‌های دولت محقق نشد، وقتی از حقوق شهروندی رونمایی می‌کنند، ما خرسند هستیم، اما سوال ما این است آیا وعده دادن و عمل نکردن خلاف حقوق شهروندی نیست، آیا مردم مرزهای کشور بتوانند از حق هوای پاک استفاده کنند، حقوق شهروندی نیست، آیا مردم را از سایه جنگ موهوم ترساندن، تضییع حقوق شهروندی نیست؟

بادفر تصریح کرد: شما با شعار اعتدال آمدید، اما هر کسی کمترین اعتقادی به انقلاب داشت، او را حذف کردید و هر کسی زاویه داشت جذب کردید، این تضییع حقوق شهروندی نیست؟ شما دولت راستگویان بودید؟ کدام راستگویی کدام صداقت؟

وی ادامه داد: اقتصاددان‌ها می‌گویند این ره که می‌روید به ترکستان است، اگر ما برای تغییر جمع شده‌ایم به این نتیجه رسیدیم که تداوم این دولت باعث شکاف و فاصله بیشتر خواهد شد، به این نتیجه رسیدیم که اگر بخواهیم سربلند باشیم و زانوی ضعف در مقابل شیوخ عرب نزنیم، باید دولت انقلابی داشته باشیم.

بادفر تصریح کرد: چرا مردم ایران را فریب می‌دهید، کدام سایه جنگ؟ چرا مردم را می‌ترسانید؟ امیدوارم مردم همراهی کنند که این تغییر را رقم بزنیم.

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب