سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 26369
|
19:47 - 1396/02/10
نسخه چاپی

مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان عنوان کرد؛

لزوم آگاهی دانشجویان انقلابی نسبت به جریانات سیاسی

لزوم آگاهی دانشجویان انقلابی نسبت به جریانات سیاسی
مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان ایلام گفت: با توجه به حساسیت انتخابات 96 باید دانشجویان انقلابی نسبت به جریانات سیاسی آگاه و مولفه های انتخاب اصلح را برای مردم تبیین کنند.

به گزارشايلام بيدار به نقل از ایلام رصد، "محمود علیپور" مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان ایلام گفت: با توجه به حساسیت انتخابات 96 باید دانشجویان انقلابی نسبت به جریانات سیاسی آگاه باشد. و مولفه های انتخاب اصلح را برای مردم تبیین کنند و همه اقشار را برای حضور حداکثری دعوت کنند که این حضور تمام معادلات استکبار جهانی را برهم خواهد زد.

مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان با اشاره به اینکه سال 96 سالی جذاب و پرتنش است، اظهار کرد: آنچه مهم است، انتخاب فردی با تفکر انقلابی و جهادی است که خود را خدمتگزار مردم بداند.و مسائل و مشکلات جامعه را با مدیریت انقلابی حل و فصل کند. و شاخصه های مهم رهبری و امام(ره) را در عمل دارا باشد.

وی با تاکید بر اینکه بسیج به دنبال هیچ جریانی نیست و فراجناحی است، افزود: دانشجویان بسیجی با برگزاری نشست های بصیرتی به بصیرت سیاسی دانشجویان رونق بخشند.و با تاکید بر مشارکت حداکثری معیارهای شخص اصلح را برای مردم تبیین کنند.

علیپور با تاکید براینکه بسیج دانشجویی از هیچ جریانی حمایت نمی کند، اظهار داشت: دانشجویان انقلابی این بینش را در جامعه ایجاد کنند که مردم نسبت به سرنوشت خود حساس باشند. شرکت در انتخابات و انتخاب اصلح را یک وظیفه شرعی و قانونی بدانند و نسبت به این امر مهم و حیاتی کشور احساس تکلیف کنند.

مسئول سازمان دانشجویی ایلام تصریح کرد: امید است مردم با نصب العین قرار دادن منویات رهبری فردی را انتخاب کنند که به مصالح مردم و اقتصاد کشور توجه داشته و با همت برای حل مشکلاتی که گریبان گیر ملت است اقدام کند.

انتهای پیام/ی

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد